همشهری آنلاین : مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی نحوه رفع نقص و چگونگی توزیع کارت آزمون کارشناسی ارشد این دانشگاه در سال 89 را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 89 در 6 نوبت صبح و عصر پنجشنبه، جمعه و شنبه 23، 24 و 25 اردیبهشت ماه 89 در سراسر کشور برگزار می شود.

داوطلبان این آزمون از ساعت 11 صبح روز دوشنبه 20 اردیبهشت ماه جاری می توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی مرکز آزمون به آدرس www.azmoon.org و وارد کردن اطلاعات ثبت نامی، کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند.

دریافت کارت ورود به جلسه از طریق این پایگاه اینترنتی تا یک ساعت قبل از شروع آزمون امکان پذیر خواهد بود و داوطلبان باید علاوه بر کارت ورود به جلسه، راهنمای آزمون مذکور را نیز از طریق همان پایگاه دریافت و مندرجات آن را به طور دقیق مطالعه کنند.

چنانچه داوطلبان پس از دریافت کارت ورود به جلسه مغایرتی در مندرجات آن از نظر مشخصات فردی، دین، زبان خارجه و یا عکس ملاحظه کنند لازم است در تهران مطابق جدول اعلام شده و در خارج از تهران به آدرس محل واحد دانشگاهی انتخابی خود مراجعه و نسبت به رفع نقایص موجود اقدام کنند.

زمان رفع نقص کارت ورود به جلسه از روز دوشنبه 20 اردیبهشت تا چهارشنبه 22 اردیبهشت صبحها از ساعت 8 تا 13 و بعدازظهرها از ساعت 14 تا 18 است.

450 هزار داوطلب کارشناسی ارشد در 277 کد رشته امتحانی و در 121 واحد دانشگاهی با یکدیگر به رقابت می پردازند. امسال حدود 30 هزار نفر در آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد پذیرش خواهند شد.

کد خبر 106991

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز