چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۸۹ - ۱۷:۴۲
۰ نفر

گروه حوادث: مرد جوان که بعد از قتل همکار خود در قهوه‌خانه‌ای در جنوب پایتخت به جنوب کشور گریخته بود وقتی به دام ماموران افتاد که به اتهام دیگری دستگیر و راهی زندان شده بود

بامداد 27 مرداد امسال ماموران کلانتری 160 خزانه در جریان درگیری خونین در یکی از قهوه‌خانه‌های جنوب تهران قرار گرفتند و راهی محل حادثه شدند. بررسی‌ها نشان می‌داد در جریان این درگیری کارگر جوان قهوه‌خانه به نام یاسر همکار خود را با ضربات چاقو به قتل رسانده و از محل گریخته است.

با حضور بازپرس کشیک قتل و کارآگاهان جنایی در قهوه‌خانه، تحقیقات پلیسی درخصوص این پرونده شروع شد. بررسی‌ها نشان می‌داد که مقتول به‌علت سابقه کار بیشتر به‌عنوان سر‌کارگر در قهوه خانه کار می‌کرده اما یاسر که با سرکارگر بودن او مخالف بوده با وی درگیر شده و بعد از به قتل رساندن او پا به فرار گذاشته است.

با این اطلاعات، دستور بازداشت یاسر صادر شد اما در تحقیقات اولیه هیچ سرنخی از او به دست نیامد؛ چرا که برای این مرد جوان قهوه‌خانه هم محل کار بود و هم محل خواب و استراحت و به همین دلیل کسی از او نشانی‌ای در اختیار نداشت.

تحقیقات برای یافتن ردی از متهم فراری ادامه داشت تا اینکه ماموران متوجه شدند یاسر اهل یکی از شهرهای جنوب کشور است و  برای کار به تهران آمده و در قهوه‌خانه مشغول به‌کار شده است.

با این اطلاعات ماموران راهی شهر جنوبی شدند و با شناسایی محل زندگی یاسر قصد دستگیری او را داشتند اما بررسی‌ها نشان می‌داد که این مرد چند روز قبل به‌علت درگیری با پسرعمویش و مجروح کردن او با ضربات چاقو دستگیر و راهی زندان شده است.

سرهنگ کارآگاه سعید لیراوی، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران، با بیان این خبر گفت: با هماهنگی‌های انجام شده، متهم تحت تعقیب از زندان تحویل گرفته شد و برای تحقیقات به اداره آگاهی تهران انتقال یافت.

وی ادامه داد: این مرد در جریان بازجویی‌ها به قتل همکارش در قهوه‌خانه اعتراف کرد و مدعی شد به‌خاطر اینکه نمی‌توانسته تحمل کند که مقتول به او دستور بدهد،  با وی درگیر شده و او را به قتل رسانده است. سرهنگ لیراوی افزود: باتوجه به اعترافات صریح متهم، وی برای انجام تحقیقات قضایی در اختیار بازپرس پرونده قرار گرفت.

کد خبر 107310

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز