دوشنبه ۳ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۷:۲۱
۰ نفر

دفترچه راهنمای انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد سال1389 از امروز (4‌خرداد) از طریق سایت سازمان سنجش برای داوطلبان قابل دسترسی خواهد بود.

این دفترچه شامل شرایط، ضوابط و ظرفیت پذیرش رشته‌هاست و  در سایت اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org منتشر می‌شود. آن دسته از داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته‌  شده‌اند، درصورت تمایل به دریافت اصل دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی می‌توانند با مراجعه به باجه مرکزی پست در هر شهرستان و در شهرستان‌های بزرگ به مناطق پستی مربوط در مهلت مذکور، نسبت به دریافت آن اقدام کنند.

معاون سازمان سنجش آموزش کشور گفت: داوطلبان مجاز می‌توانند در محدوده زمانی که از ساعت‌9 صبح روز چهارشنبه ( 5‌خرداد) تا ساعت‌24 روز دوشنبه (10‌خرداد) است برای انتخاب رشته اقدام کنند.

حسین توکلی افزود: وارد کردن اطلاعات کارت اعتباری، شماره شناسنامه یا کد رهگیری که در پایان ثبت‌نام اولیه توسط سیستم به داوطلب داده شده است، برای ثبت کد رشته محل‌های انتخابی و تکمیل فرم انتخاب رشته ضروری است.

وی اضافه کرد: پس از تأیید نهایی رشته‌های انتخابی توسط داوطلب، شماره رمز 15‌حرفی توسط سیستم به‌عنوان رسید در اختیار داوطلب قرار داده خواهد شد،  در غیراین صورت انتخاب رشته تکمیل نشده است.

کد خبر 108136

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز