در پی انجام بازرسی از یکی از ساختمان‌های مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی، دادستانی تهران در این خصوص اطلاعیه‌ای منتشر کرد.

در این اطلاعیه آمده است: در پی دریافت گزارش‌هایی مبنی بر نگهداری برخی از مدارک و اسناد دولتی و محرمانه خارج از وظایف دانشگاه آزاد اسلامی در یکی از ساختمان‌های متعلق به آن دانشگاه (طبقه ششم ساختمان محل استقرار دفتر هیات امنا) و نیز تلاش عده‌ای برای خارج کردن این اسناد و مدارک از مرکز یاد شده، موضوع در دستور کار این دادسرا قرار گرفت.

این گزارش می‌افزاید: پس از بررسی موضوع و تأیید صحت گزارش‌های دریافتی یاد شده توسط ضابطین، دادستانی تهران چهارشنبه شب گذشته با صدور دستور قضایی مقرر کرد، با حضور نماینده دادستان و رعایت موازین شرعی و قانونی برای یک نوبت از محل بازرسی و اسناد مذکور قبل از خروج کشف و مراتب صورت‌جلسه شود.

در پی بازرسی انجام شده از محل، اسناد و مدارک زیادی درباره برخی قراردادهای نفت و گاز، اسناد مالی غیرمرتبط با دانشگاه آزاد، اسناد محرمانه دولتی و نیز گزارش‌های مرتبط با یکی از متهمان حوادث بعد از انتخابات ریاست‌جمهوری کشف و ضبط شد.

در پایان این گزارش آمده است: بازرسی یاد شده در چارچوب مقررات و توسط ماموران ذیصلاح صورت گرفته است و تمامی اسناد مکشوفه صورتجلسه شده و هم اینک توسط کارشناسان مربوطه در حال بررسی است و دادسرای تهران طبق مقررات در مورد مدارک یاد شده متعاقبا اتخاذ تصمیم خواهد کرد.

کد خبر 108513

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز