یکشنبه ۱۶ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۵:۰۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال با بیان اینکه اگر با استعفای حسین شمس موافقت نمی‌شد بنده از فوتسال می‌رفتم، افزود به جای وی مربی خوب و کاربلد خارجی استخدام خواهد شد

به گزارش ایسنا، عباس ترابیان در رابطه با استعفای شمس گفت: وقتی که ما در ازبکستان بودیم و بعد از قهرمانی در آسیا با شمس صحبت کردم و قرار شد زمانی که به تهران برگشتیم مسائل و مشکلات تیم را با مسئولین در میان بگذاریم تا انشاءالله برطرف شود ولی متاسفانه از روزی که به تهران آمدیم مصاحبه‌های تندی از وی عنوان شد و تا این حد که شمس بنده و کفاشیان را به دروغ گویی متهم کرد. شمس از نظر فنی مورد تایید ما بود اما احساساتی بودن بعضی مواقع کار دست او می‌داد.

وی در رابطه با استعفای شمس نیز گفت: او بدون هیچ هماهنگی و مشورت اقدام به این کار کرد و عنوان کرده بود که بنده به دنبال مربی خارجی بودم که چنین چیزی اصلا صحت نداشت. شمس در همه موارد دخالت می‌کرد و تا موفقیتی نصیب تیم می‌شد خود را همه کاره فوتسال می‌دانست. در صورتی که مسائل مدیریتی و اداری به وی ارتباط نداشت، همان طور که بنده به خود اجازه نمی‌دادم در مسائل فنی دخالت کنم.

ترابیان با تاکید بر این که اگر بعد از این همه توهین‌ها استعفای شمس مورد قبول واقع نمی‌شد من از فوتسال می‌رفتم، گفت: ما شنبه جلسه‌ای با مسئولین فدراسیون داشتیم که قرار شد یک معاونت فوتسال تشکیل شود که ما آن را به فال نیک می‌گیریم. هم اکنون مشکلاتی داریم که با قولهایی که گرفته‌ایم انشاء الله حل خواهد شد.

رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال با اعلام حمایت از تیم‌های پایه گفت: طی روزهای آینده نسبت به جذب یک مربی خوب و کاربلد خارجی اقدام خواهیم کرد تا بتوانیم در جام جهانی 2012 بر افتخارات فوتسال ایران بیافزاییم.

کد خبر 109078

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز