یکشنبه ۹ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۵:۱۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: تیم ملی فوتسال ایران برای دهمین بار قهرمان جام ملت‌های آسیا شد.

به گزارش همشهری آنلاین، تیم ملی فوتسال ایران در دیدار نهایی به مصاف ازبکستان، میزبان این بازی‌ها رفت و توانست این تیم را 8 گل مغلوب کند.

ملی پوشان ایرانی نیمه اول را خوب شروع نکردند و این موضوع باعث شد تا ازبک‌ها با 2 گل از ملی‌پوشان ایرانی جلو بیافتند اما به رغم حمایت شدید تماشگران ازبکی، بازیکنان ایران توانستند بازی را مساوی کرده و در دقایق پایانی نیمه اول با به ثمر رساندن گل سوم نیمه را به سود خود به پایان برساند.

نیمه دوم هم با شروع توفانی ازبک‌ها شروع شد و در همان دقیقه اول آنها به گل تساوی رسیدند. اما بعد از این گل بود که بازیکنان ایرانی بازی واقعی خود را نشان دادند و در کمتر از ده دقیقه توانستد 5 گل به ثمر برسانند.

دقایق بعدی بازی را بازیکنان ایران فقط به کنترل بازی اختصاص دادند که در این دقایق نیز می‌توانستد به تعداد گل‌های خود اضافه کنند اما خوش‌شانسی ازبک‌ها مانع از آن شد.

در دیدار رده‌بندی مسابقات نیز ژاپن با نتیجه 6 بر یک از سد چین گذشت و به عنوان سوم رسید.

تیم ملی ایران در سال 2006 در هشتمین دوره این رقابت‌ها که در ازبکستان برگزار شد،با شکست برابر ژاپن از صعود به دیدار نهایی بازماند و به عنوان سومی بسنده کرد.اما ملی پوشان ایرانی در دیدار نیمه نهایی این بازی‌ها با نتیجه 7 بر صفر بر ژاپن غلبه کردند.

کد خبر 108607

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز