همشهری آنلاین: رئیس کمیته بین‌الملل فدراسیون فوتبال گفت: برای خداحافظی کریم باقری از بازی‌های ملی وقفه‌ای در جریان دیدار ایران و برزیل به وجود نخواهد آمد.

کریم باقری

عباس ترابیان در گفت‌وگو با ایسنا، در پاسخ به این سوال که آیا جزییات برنامه خداحافظی کریم باقری از بازی‌های ملی در دیدار پنج‌شنبه مشخص شده است یا خیر گفت: هیچ هماهنگی‌ای انجام نشده است. تنها چیزی که می‌دانیم اینکه قرار است بر اساس نظر سرمربی تیم ملی باقری دقایقی را بازی کند. ضمن این که به ذهنم رسیده شماره 6 را برای باقری در این بازی کنار بگذاریم.

 وی در پاسخ به این سوال که آیا با توجه به وسواس فدراسیون برزیل این مساله از سوی آنها پذیرفتنی است که یک بازیکن ایرانی در جریان این بازی دوستانه از بازی خداحافظی کند و احیانا این برنامه بازی را برای دقایقی دچار وقفه کند، گفت: مطمئنا وقفه‌ای در جریان بازی ایجاد نخواهد شد. آنچه که مشخص است این که نحوه اجرای خداحافظی باقری از بازی‌های ملی به خودمان مربوط است و باید بر اساس نظر قطبی باقری دقایقی را بازی کند. البته خوشبختانه باقری در شرایط آرمانی قراردارد و می‌تواند به خوبی برای تیم ملی بازی کند.

 ترابیان با ابراز رضایت از محل اقامت تیم ملی گفت: این هتل همان جایی است که قرار شده تیم ملی در دسامبر و پیش از حضور در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا در آنجا حضور داشته باشد. خوشبختانه بازیکنان هم از شرایط این هتل رضایت دارند و مشکلی در اینجا نمی‌بینیم.

 وی در پاسخ به این سوال که آیا آمار جدیدی از بلیت‌های فروخته شده در اختیار دارید، گفت: آمار جدیدی در دست نیست اما تا دوشنبه شب حدود دو هزار قطعه بلیت فروخته شده و هنوز صندلی‌های زیادی وجود دارد که هواداران ایرانی بتوانند این بازی را از نزدیک تماشا کنند. فکر می‌کنم بیشتر هواداران گذاشته‌اند تا امروز یا نهایتا فردا بلیت این بازی را خریداری کنند.

 ترابیان در پاسخ به این سوال که چند روز پس از اینکه کفاشیان اعلام کرد به احتمال فراوان ایران 26 آبان به مصاف نیجریه می‌رود فدراسیون فوتبال نیجریه تعلیق شد، با این شرایط چه تیمی را جایگزین نیجریه می‌کنید، گفت: نمی‌دانم آقایان چرا چنین چیزهایی را اعلام می‌کنند. وقتی ما هنوز قراردادی را امضا نکرده‌ایم اعلام چنین مسائلی بی‌معنی است.

کد خبر 117635
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز