گروه اجتماعی: هفدهمین جشنواره و نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی و خارجی، در مصلای امام‌خمینی(ره) گشایش یافت.در نمایشگاه امسال بیش از 2 هزار و 400 نشریه و خبرگزاری داخلی و خارجی حضور دارند.

نمایشگاه مطبوعات

همچنین یک هزار و 600 نشریه و مطبوعه استانی در نمایشگاه امسال مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی و خارجی شرکت می‌‌کنند.همچنین حدود 150 نشریه و خبرگزاری خارجی نیز در نمایشگاه امسال حضور دارند که غالبا برای نخستین بار در این رویداد حاضر هستند.

حضور بیش از 250 میهمان خارجی از 55 کشور مختلف جهان در نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها قطعی است و 30شخصیت علمی جهان اسلام از 15کشور به همراه 5 نفر از رئیسان دانشگاه‌های جهان اسلام و تعدادی از شخصیت‌های علمی و سیاسی از کشورهای مختلف به‌ویژه کشورهای همجوار در این نمایشگاه حضور خواهند یافت.

جشنواره هفدهم مطبوعات و خبرگزاری‌ها، کار خود را از نیمه اول مردادماه امسال با اعلام فراخوان جهت ارسال آثار رسانه‏ها آغاز کرد که در نهایت بیش از 13 هزار و 800 اثر از سوی خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای سراسر کشور به دبیرخانه جشنواره هفدهم ارسال شد.هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها از ساعت 9 تا 20 روزهای سوم تا دهم آبان ماه در مصلای امام‌خمینی(ره) برپاست.

کد خبر 119160

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رسانه و روزنامه‌نگاری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز