یکشنبه ۱۴ آذر ۱۳۸۹ - ۱۷:۵۱
۰ نفر

محمد رضا جمالی: در آستانه ماه محرم قرار گرفته‌ایم و در این ایام سوگواری سید و سالار شهیدان آنچه بیش از هر عاملی دل‌ها را به‌سوی خود متوجه می‌کند رشادت و دلاوری امامی است که برای احیای فضیلت‌های اخلاقی جامعه، خود و خانواده خویش را به قربانگاه برد و خود شهید شد تا اخلاق و رسم فضیلت در جامعه جاری و ساری باشد.

اما در این ایام تذکر و یادآوری برای پاسداشت فضایل اخلاقی، عده‌ای هرچند اندک که هویت آنها کاملا مشخص است با دستکاری حقایق و قلب واقعیات علیه خدمتگزاران انقلاب و کشور به دروغ‌افکنی و توهم‌بافی اقدام می‌کنند و عظیم‌ترین دستگاه خدماتی و فرهنگی کشور یعنی مدیریت شهری تهران را که در خط مقدم خدمتگزاری خالصانه است،

آماج تیرهای زهرآگین دروغ و جعل قرارداده‌اند و چون منطق صحیحی در پس اعمال ناسره خود ندیده‌اند به شبنامه و اندک سایت‌های مجعول و بی‌هویت روی آورده‌اند و دریغ از یک حرف صحیح و سؤال درست و شنیدن یک پاسخ منطقی و استوار از جانب این مدعیان و سینه‌چاکان!

البته مردان عرصه جهاد و شهادت که خدمتگزاری و خادمی مردم شهیدپرور و سربازی ولی امر مسلمین را نشان افتخار خود می‌دانند از تخریب‌ها باکی ندارند؛ چراکه از همان ابتدا که با خدای خود عهد کردند که حقانیت نظام اسلامی را با کارآمدی و عقلانیت به‌منصه ظهور برسانند، می‌دانستند عده‌ای هرچند اندک و کم‌تأثیر و بی‌تأثیر تاب تحمل این را نخواهند داشت که تمام شهر عرصه خدمتگزاری به مردم شود و خادمان مدیریت شهری بیش از هر چیزی دغدغه رضایت مردم خوب و ولی‌نعمتان انقلاب و خانواده شهدا و ایثارگران و جانبازان را داشته باشند.

آنچه همه ما امروز بدان احتیاج مبرم داریم، تقوای الهی و رفتار بر مدار مرزهای خویشتنداری و صیانت نفس است. ماه محرم و عزای سید و سرور شهیدان و آزادمردان جهان بیش از هر زمانی به ما توصیه می‌کند که باید حر بود و آزاده و نباید به بهای اندک دنیا سرای آخرت را به بهای کالای دروغ و اتهام‌افکنی و پنداربافی و تخریب خادمان ویران کرد.

خط تخریب از جانب هرکس که باشد، یقینا نتیجه پایداری ندارد و ثمره آن به خود وی برمی‌گردد، چرا که هرکس باد بکارد توفان درو خواهد کرد. پس بد نیست اندکی اندیشه شود زیرا ممکن است ناخواسته یا خواسته خط دشمن پیگیری شود و گل به دروازه خودی زده شود پس کمی توجه لازم است که ببینیم در کدام اردوگاه قرار گرفته‌ایم؛ در اردوگاه فضایل اخلاقی و ارزش‌ها یا در اردوگاه...

کد خبر 122407

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز