بازیکنان پرسپولیس بعد از شکست مقابل اینتراخت فرانکفورت درصدد بودند ترکیه را با خاطره‌ای خوش ترک کنند و به‌نظر می‌رسید رویارویی با آنتالیا اسپور در دیدار رده بندی تورنمنت چهارجانبه آنتالیا، آسان‌تر از بازی با تیم آلمانی باشد ولی پرسپولیس با ارائه یک بازی ضعیف با 3 گل مغلوب تیم ترکیه‌ای شد تا با 2 باخت ترکیه را ترک کند و شب گذشته به ایران برگردد.

فوتبال

آنها چند روزی در تهران تمرین خواهند کرد تا برای سفر به امارات و برپایی اردویی تدارکاتی در دوبی آماده شوند.آخرین تمرین پرسپولیس هم در ترکیه برگزار شد که علی دایی در این تمرین غایب بود.او برای حضور در مراسم انتخاب بهترین‌های فوتبال جهان  اردوی پرسپولیس را به مقصد زوریخ مقر فیفا ترک کرد. در تمرین  بازیکنانی که مقابل آنتالیا اسپور بازی کرده بودند تنها دور زمین دویدند ولی سایر بازیکنان‌ زیرنظر حسین عبدی به مرور کارهای تاکتیکی پرداختند.

حرف‌های عجیب دایی

پرسپولیس در دیدار رده بندی بازی خوبی را به نمایش نگذاشت و با یک نتیجه سنگین مقابل آنتالیا اسپور شکست خورد.این در حالی بود که بازیکنان این تیم هم در مصاحبه‌های خود حریف ترکیه‌ای را مستحق پیروزی دانستند ولی دایی بعد از پایان مسابقه در گفت‌وگو با خبرنگاران حرف‌هایی عجیبی زد. او با اینکه تیمش با 3 گل شکست خورد، گفت: «در این مسابقه مستحق برد بودیم و همه دیدند در بازی اول تیم هفتم بوندس‌لیگا و تنها تیمی را که توانسته بود در نیم فصل اول دورتموند را شکست دهد چگونه تحت فشار قرار دادیم.»

او در ادامه مثل اکثر مصاحبه‌هایش به داوری دیدار اعتراض کرد و افزود: «برای این بازی یک داور ترکیه‌ای انتخاب کردند که در روند مسابقه تاثیرگذار بود. بازیکن آنها در صحنه گل اول و سوم 3 متر در آفساید بود. به‌هرحال وقتی در مسابقه با یک تیم ترکیه‌ای داوری از این کشور انتخاب می‌شود انتظاری غیراز این نمی‌توان داشت.»

دایی درمورد اردوی آنتالیا تاکید کرد: «اردوی بسیار خوبی را برگزار کردیم و با 2 تیم قدرتمند روبه‌رو شدیم. نسبت به اردوهای گذشته، هم بازی‌ها و تمرینات بهتری انجام دادیم و هم شرایط مناسب‌تری داشتیم. در 2 دیدار برابر اینتراخت فرانکفورت و آنتالیا اسپور نقاط ضعف و قوت خودمان را بهتر شناختیم. من در این دو مسابقه به خیلی چیزها از لحاظ فنی دست پیدا کردم که می‌تواند در ادامه کار به تیم ما کمک کند.»

سرمربی پرسپولیس با اشاره به در پیش بودن مسابقات لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: «این اردوها به ما کمک می‌کند که برای این پیکارها آماده‌تر شویم.اسفند ماه باید در این رقابت‌ها شرکت کنیم و زمانی که به ایران برگردیم کار کسب اطلاعات از تیم‌هایی که با آنها همگروه هستیم را آغاز می‌کنیم. تمام سعی ما این است که با شناخت کامل به مصاف رقیبان خود برویم.»

دایی در پایان حرف هایش درباره رای‌گیری برای انتخاب کاپیتان پرسپولیس که منجر به انتخاب سپهر حیدری شد، گفت: «این یک کار خیلی قشنگ بود که برای نخستین بار انجام می‌شد. بچه‌ها خودشان کاپیتان تیم و کسی که قبولش دارند را انتخاب کردند. از این رای‌گیری خیلی راضی‌ام و بچه‌ها نشان دادند که با آگاهی کاپیتان خودشان را انتخاب کردند. آنها در بین گزینه‌ها به افرادی رای دادند که قبولشان داشتند و من هم روی آنها نظر داشتم.»

آسیب‌دیدگی محمد

علیرضا محمد مدافع راست پرسپولیس در بازی با آنتالیا اسپور از ناحیه بینی دچار مصدومیت شد. زرینه پزشک پرسپولیس در مورد وضعیت این بازیکن می‌گوید: «بینی این بازیکن ضربه خورده و دچار تورم شده است. کارهای اولیه را انجام دادیم و بینی محمد را بستیم و با یخ‌درمانی سعی می‌کنیم تورم ناحیه آسیب‌دیده را از بین ببریم.» وی در پاسخ به این سؤال که آیا بینی محمد دچار شکستگی شده تاکید می‌کند:«بعید می‌دانم این اتفاق افتاده باشد ولی برای اطمینان امروز ‌ عکس می‌گیریم تا مشخص شود بینی او شکسته یا خیر.»

کد خبر 125384

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز