همشهری آنلاین: بیست و سومین هفته از مسابقات فوتسال لیگ برتر باشگاه‌های کشور با پیروزی تیم فولادماهان مقابل علم و ادب مشهد و شکست تیم صنایع گیتی پسند در مصاف با گسترش فولاد تبریز آغاز شد

footsal

به گزارش مهر، هفته بیست و سوم مسابقات فوتسال لیگ برتر باشگاه‌های کشور عصر پنجشنبه (7 بهمن) با برگزاری سه دیدار آغاز شد که طی آن تیم‌های فولاد ماهان سپاهان، پرسپولیس تهران و گسترش فولاد تبریز مقابل حریفان خود به برتری رسیدند.

در حساس‌ترین دیدار روز نخست از هفته بیست و سوم، تیم گیتی پسند اصفهان در سالن شهید پورشریفی تبریز به مصاف گسترش فولاد رفت و درحالی که برای ماندن در کورس قهرمانی نیاز مبرم به سه امتیاز این بازی داشت با نتیجه 5 بر 4 مغلوب شد. برای گسترش فولاد تبریز در این بازی بابک اکبری (2 گل)، مصطفی اخلاصیان، حمید واحدی و افشین سپه گلزنی کردند و

گل‌های تیم گیتی پسند نیز توسط مسعود دانشور، محمدرضا زحمتکش، "کاریسون موره‌نو" و جاسم سلطانی به ثمر رسید.
این نتیجه در حالی رقم خورد که تیم فولاد ماهان اصفهان در سالن پیروزی این شهر با نتیجه 8 بر 4 علم و ادب مشهد را درهم کوبید. برای تیم فولادماهان در این بازی جواد اصغری مقدم و محمد طاهری (3 گل)، علی اصغر حسن‌زاده و مصطفی طیبی موفق به گلزنی شدند و مسعود سعادتی (2 گل)، امین شامل و علی عبدالهی زننده گل‌های تیم علم و ادب بودند.

در یکی دیگر از دیدارهای روز نخست از هفته بیست و سوم مسابقات، تیم پرسپولیس در سالن خورشید تهران با نتیجه 3 بر 2 راه ساری را شکست داد.

هفته بیست و سوم مسابقات فوتسال لیگ برتر باشگاه‌های کشور روز جمعه با برگزاری دو بازی به اتمام رسید.


یک بازی بین دو تیم فیروز صفه اصفهان و شهید منصوری قرچک برگزار شد. این بازی که نتیجه آن در سرنوشت قهرمانی فصل 89 لیگ برتر فوتسال تعیین کننده بود در پایان به برتری 7 بر 2 تیم شهید منصوری قرچک انجامید تا این تیم همچنان شانس اول قهرمانی در لیگ برتر فوتسال باشد.

برای تیم شهید منصوری در این بازی مرتضی عظیمایی (3 گل)، احمد اسماعیل‌پور، علی رهنما، احمد پری‌آذر و مجید تیکدری‌نژاد گلزنی کردند و گل‌های تیم فیروز صفه نیز توسط قدرت‌الله بهادری و حمیدرضا یوسفی به ثمر رسید.

با این پیروزی تیم شهید منصوری 41 امتیازی شد و با دو بازی کمتر نسبت به فولاد ماهان در یک قدمی این تیم در سکوی دوم جدول لیگ برتر فوتسال ایستاد.


در این روز همچنین قرار بود یک بازی بین دو تیم شرکت ملی و حفاری ایران و دبیری تبریز در چارچوب هفته بیست و سوم مسابقات فوتسال لیگ برتر باشگاه‌های کشور برگزار شود که این بازی به علت کنسل شدن پرواز تیم تبریزی به اهواز لغو و برگزاری آن به شنبه (9 بهمن) موکول شد.

در این هفته تیم‌های لبنیات ارژن فارس و کیش ایر قم استراحت داشتند.

جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتسال به شرح زیر است:

1- فولاد ماهان سپاهان 42 امتیاز (22 بازی)
2- شهید منصوری قرچک 41 امتیاز (20 بازی)
3- گیتی پسند اصفهان 37 امتیاز (20 بازی)
4- فیروزصفه اصفهان 33 امتیاز (20 بازی)
5- گسترش فولاد تبریز 31 امتیاز (20 بازی)
6- لبنیات ارژن فارس 30 امتیاز (20 بازی)
7- شرکت ملی حفاری 27 امتیاز - تفاضل گل صفر - 60 گل زده (20 بازی)
8- علم و ادب مشهد 27 امتیاز - تفاضل گل صفر - 48 گل زده (20 بازی)
9- راه ساری 27 امتیاز - تفاضل گل 17- (20 بازی)
10- کیش ایرقم 22 امتیاز (21 بازی)
11- پرسپولیس 18 امتیاز - تفاضل گل 9- (20 بازی)
12- دبیری تبریز 18 امتیاز - تفاضل گل 18- (21 بازی)

کد خبر 126853
منبع: همشهری آنلاین

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز