گروه شهری: سند راهبردی مدیریت شهری براساس بیانات رهبری تدوین می‌شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه حضور مقام معظم رهبری در بوستان ولایت مبین توجه ویژه ایشان به 2 موضوع محیط‌زیست و مناطق محروم شهر بود، گفت: مطلوب است فرمایشات معظم‌له در بوستان ولایت از سوی مدیریت شهری به منشوری تبدیل شود تا این منشور به‌عنوان سند راهبردی در موضوع منابع طبیعی، محیط‌زیست و توجه ویژه به مناطق کم‌برخوردار جنوب‌شهر و حوزه فرهنگی مورد توجه مدیریت شهری قرار گیرد.

مرتضی طلایی درمورد حضور مقام معظم رهبری در بوستان ولایت و کاشت نخستین نهال این بوستان به سما گفت: چنانچه بخواهیم این موضوع مهم را به‌درستی درک کنیم باید بگوییم که در طول تاریخ انقلاب اسلامی و در دوره‌ای که مقام معظم رهبری، رهبری نظام را برعهده گرفتند، ‌برای بار اول است که ایشان درمورد موضوع درختکاری در یک بوستان شهر حضور پیدا کردند که این امر موید آن است که دیدشان درمورد محیط‌زیست و منابع طبیعی بسیار عمیق است.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر خاطرنشان کرد: فرمایشات رهبر معظم انقلاب در بوستان ولایت نشانگر انتظارات و توقعات گسترده ایشان از دست‌اندرکاران و مسئولان شهری و مبین توجه و اهمیت ویژه ایشان به مناطق کم‌برخوردار و محروم جنوب‌شهر است. وی افزود: باید ابتدا این موضوع به‌عنوان یک طرح در شورای شهر مطرح شود تا با بررسی‌های دقیق، فرمایشات معظم‌له در قالب یک منشور تهیه شود و راهبردها و برنامه‌های عملیاتی که ایشان در بوستان ولایت به آن اشاره کردند با برنامه‌ریزی مناسب به‌نحو مطلوب اجرایی شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر افزود: خوشبختانه به برکت حضور مقام معظم رهبری در بوستان ولایت، مقدمات ایجاد این سند راهبردی به‌نحو مناسب در مجموعه شهری فراهم شده که امیدواریم به‌زودی فرمایشات معظم‌له را در شورای اسلامی شهر تهران با تهیه منشور به‌طور همه‌جانبه اجرایی‌سازیم.

کد خبر 130493

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز