مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۱۷:۵۶
۰ نفر

گروه شهری: مدیرعامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهر تهران گفت:

wheelchair

بزرگ‌ترین مجموعه فرهنگی ورزشی جانبازان و معلولان کشور خرداد ماه در جنوب تهران با همین نام به بهره‌برداری خواهد رسید.
اکبر تشکری‌نیا، مدیرعامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی ضمن بیان این موضوع ابراز داشت: این پروژه با مساحت کل 18 هزار و 368 متر بزرگ‌ترین مجموعه فرهنگی ورزشی برای جانبازان خواهد بود.به گفته تشکری‌نیا، مجموعه ورزشی جانبازان در 6 طبقه ساخته شده است که دارای 2 سالن آمفی تئاتر و سالن ورزشی چندمنظوره است.

مدیرعامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی پیست ویلچررانی در فضای بام مجموعه و سالن‌های ورزشی بدنسازی، تیراندازی ویژه جانبازان و معلولان و همچنین سالن‌های نمایش فیلم و گالری هنری را از دیگر امکانات این مجموعه خواند. وی خاطرنشان ساخت: براساس طراحی‌های صورت گرفته سازه این مجموعه در برابر زلزله 8ریشتری مقاوم است که یکی از مهم‌ترین مزیت‌های این مجموعه به شمار می‌رود.

تشکری‌نیا با بیان اینکه نمای شیشه‌ای این مجموعه با استانداردهای بین‌المللی مطابق است،تاکید کرد: با وجود اینکه مجموعه جانبازان دارای نمای شیشه‌ای است اما این نما علاوه بر استحکام بالا، حافظ انرژی است و در عین حال نیز در برابر اشعه UV مقاوم خواهد بود. مدیرعامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی همچنین از ایجاد طولانی‌ترین رمپ ویژه جانبازان به طول حدود 2 هزار متر در این مجموعه خبر داد. وی در تشریح دیگر ویژگی‌های این پروژه، تأکید کرد: بر بالای بام این مجموعه یک پیست ویلچررانی به ابعاد 70 متر طول و 30 متر عرض طراحی شده است.

کد خبر 134534

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز