گروه حوادث: با اعتراف 5 شرور دستگیر‌شده در رابطه با حمله به یک میهمانی در باغی در اطراف اصفهان و آزار و اذیت چند زن جوان، تحقیقات گسترده پلیس با حضور 4 تیم تخصصی برای دستگیری بقیه متهمان ادامه دارد.

حادثه

ساعت 2 بامداد یکی از روزهای خردادماه، زمانی که 5 مرد و 6 زن در باغ دور افتاده‌ای در خمینی‌شهر اصفهان با بلند کردن صدای موسیقی، مشغول برپایی میهمانی شبانه بودند، ناگهان مورد حمله 13 مرد نقابدار قرار گرفتند. مردان نقابدار، افراد شروری بودند که از چند ساعت قبل و از طریق یکی از دوستان‌شان که در باغ مجاور بود، در جریان میهمانی شبانه و حضور مردان و زنان جوان در این باغ دور افتاده قرار گرفته و برای اجرای نقشه شوم خود راهی آنجا شده بودند.

متهمان که بعد از مصرف مشروبات الکلی، قمه و چاقو به دست گرفته و صورت‌ خود را پوشانده بودند، بعد از حمله به باغ به ضرب و شتم زنان و مردان جوان پرداختند و با تهدید چاقو و قمه، چند نفر از زنان جوان را به زور مورد آزار و اذیت قرار دادند. سپس قربانیان خود را در محل رها کرده و پا به فرار گذاشتند. با اطلاع پلیس از این حادثه وحشتناک، تیم‌های عملیاتی، راهی محل حادثه شدند و همزمان گروهی از کارآگاهان پلیس آگاهی استان اصفهان مامور رسیدگی به پرونده شدند. آنها با حضور در باغ، به تحقیق از قربانیان پرداختند و جست‌وجو برای شناسایی و دستگیری مهاجمان نقابدار را شروع کردند. همزمان با انتشار خبر این حادثه در رسانه‌ها، واکنش‌ها نسبت به ماجرا شروع شد. درحالی‌که شایعه شده بود که در میان قربانیان دختربچه نوجوانی هم حضور داشته است، سرهنگ حسین‌زاده، رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان، این شایعه را به‌شدت رد کرد و گفت که تمامی افراد حاضر در باغ که هدف حمله مردان نقابدار قرار گرفته بودند، افرادی جوان بوده‌اند.

رئیس پلیس آگاهی اصفهان همچنین یادآور شد که به‌دنبال وقوع این حادثه، تحقیقات گسترده برای شناسایی مهاجمان شروع شد و کارآگاهان توانستند در کمتر از 24 ساعت با انجام تحقیقات تخصصی، تمامی متهمان را شناسایی و 5 نفر از آنها را دستگیر کنند. با دستگیری این افراد و اعتراف آنها به حمله به میهمانی شبانه، معلوم شد که تمامی مهاجمان اهل خمینی شهر بوده و 8 نفر از آنها از اشرار سابقه‌دار به شمار می‌روند. این در حالی بود که قربانیان همگی اهل اصفهان بوده و باغ مورد نظر را برای انجام مراسم جشنی اجاره کرده بودند.

در همین حال سردار کرمی، رئیس پلیس استان اصفهان، با بیان اینکه اظهارنظرهای غیرکارشناسی درباره حادثه خمینی شهر، مجرمان تحت تعقیب را هوشیار کرده است، گفت: هوشیار شدن آنها کار نیروی‌انتظامی را سخت کرده است. وی ادامه داد: در حال حاضر 4 تیم ویژه پلیس، پیگیر مجرمان حادثه خمینی شهر هستند که امیدواریم تا چند روز آینده خبر خوشی را به مردم بدهیم.

کد خبر 137571

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز