گروه شهری: رئیس کمیسیون توسعه و عمران شورای اسلامی شهر تهران از افزایش 20درصدی نرخ بلیت مترو براساس مصوبه اخیر کمیسیون عمران شورای شهر خبر داد.

Taxi-Metro

حمزه‌شکیب درباره مصوبه اخیر کمیسیون توسعه و عمران شورای شهر تهران، اظهارداشت: در جلسه‌ اخیر کمیسیون عمران شورا مقرر شد نرخ کرایه تاکسی‌ و بلیت اتوبوس 15 درصد و نرخ بلیت مترو حداکثر 20 درصد افزایش یابد. وی با بیان اینکه پیشنهاد نخست برای افزایش نرخ بلیت مترو 30 درصد بوده است، به فارس گفت: به‌دلیل اینکه زمان اجرای هدفمندکردن یارانه‌ها در سال گذشته افزایشی برای نرخ بلیت مترو در نظر نگرفته بودیم در نظر داشتیم 15 درصد به‌دلیل تورم سالانه و 15 درصد به‌دلیل هدفمندکردن یارانه‌ها به نرخ بلیت مترو اضافه کنیم.

شکیب افزود: در نهایت با بررسی‌هایی که صورت گرفت به رئیس شورای شهر پیشنهاد 20 درصد افزایش را برای بلیت مترو ارائه دادیم که این موضوع دوباره در شورای شهر مطرح خواهد شد. وی خاطرنشان کرد: با توجه به رایزنی‌هایی که با فرمانداری انجام شده ارقام مصوب شده در کمیسیون عمران از اول تیرماه اجرا خواهد شد.این در حالی است که پیش از این مصوبه شورای شهر مبنی بر اینکه درصورت عدم‌تخصیص یارانه از سوی دولت، قیمت تمام شده بلیت‌های مترو از مسافران دریافت شود با اعتراض فرمانداری روبه‌رو شده بود.

کد خبر 137982

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز