گروه شهری: مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران از فعالیت‌های پیشگیرانه این سازمان به‌منظور جلوگیری از تخلفات احتمالی رانندگان تاکسی خبر داد.

فضل‌الله اسلامی در گفت‌وگو با همشهری اعلام کرد که با برگزاری جلسات توجیهی برای رانندگان تاکسی به‌صورت حرفه‌ای دلایل افزایش ندادن مبلغ کرایه‌ها بیش از مبلغ اعلام شده از سوی سازمان تاکسیرانی شهر تهران به آنها ارائه شده است. وی گفت: در فصل افزایش کرایه تاکسی‌ها آنچه برای تاکسیرانی اهمیت داشت از میان بردن انگیزه تخلف در میان برخی رانندگان تاکسی بود و شهروندان نیز دیدند که برخلاف سال‌های گذشته که افزایش نرخ صورت می‌گرفت تا پیش از اعلام نرخ مصوب در ماه‌های گذشته نرخ کرایه‌ها افزایش نداشت.

اسلامی افزود: رانندگان تاکسی با آموزش‌های انجام شده و اطلاع‌رسانی مناسب درخصوص نرخ مصوب توجیه شدند. مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران همچنین با اشاره به سیاست پیشگیرانه سازمان تاکسیرانی در موضوع تخلفات احتمالی تاکید کرد: انگیزه تخلف در تاکسیران‌ها از بین رفته است و طی مدت زمانی که نرخ کرایه‌ها افزایش یافت نیز نسبت به سال گذشته تخلفی گزارش نشده است.

وی افزود: رانندگان تاکسی با جلسات توجیهی برگزار شده و آموزش‌های صورت گرفته تاکنون مطابق قانون رفتار کرده‌اند. اسلامی همچنین با اشاره به این موضوع که برنامه‌ریزی‌ها در سازمان تاکسیرانی با هدف از میان بردن دغدغه‌های رانندگان درخصوص سوخت مصرفی خودرو یا خرابی تاکسی‌ها صورت می‌گیرد، گفت: به رانندگان تاکسی‌ها اعلام کرده‌ایم که هرگاه مشاهده کردند راننده متخلفی با آبروی دیگر رانندگان بازی می‌کند موضوع را بلافاصله به تاکسیرانی اطلاع بدهند تا هیات‌های انضباطی که هر هفته تشکیل می‌شود به تخلف آن راننده رسیدگی کند.

کد خبر 138755

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز