چهارشنبه ۸ تیر ۱۳۹۰ - ۱۶:۳۶
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: موج جدید گرد و غبار از امروز 8 تیر وارد کشور شده و تا روز جمعه 10 تیر نواحی غربی کشور را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

انواع توفان

به گزارش برنا، پرویز رضازاده ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: طی چند روز آینده به غیر از مناطق شمالی استان آذربایجان غربی و استان اردبیل در هیچ یک از استان‌های کشور بارندگی پیش بینی نمی‌شود.

وی در ادامه بابیان روند افزایش دما که از سه روز گذشته در کشور حاکم شده است خاطر نشان کرد: افزایش دما در نواحی شمالی کشور ادامه خواهد داشت و احتمال می‌رود تا روز جمعه 10 تیر دمای هوا دراستان‌های واقع در نوار شمالی کشور شاهد افزایش 2 درجه ای دما باشند.

مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از ورود موج جدید گردو غبار به کشور خبر داد و گفت: به دلیل افزایش وزش باد در کشور عراق استان‌های ایلام، خوزستان، کرمانشاه و بوشهر تحت تاثیر این پدیده قرار خواهند گرفت که پیش بینی می‌شود این روند تا روز جمعه ادامه داشته باشد.

رضازاده با اشاره به بروز گرد و غبار در نواحی شرقی کشور تصریح کرد: گرد وغبار با منشا داخلی همراه با وزش باد استان سیستان و بلوچستان را درگیر خواهد کرد که تا روز جمعه ادامه خواهد داشت.

کد خبر 139088
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز