چهارشنبه ۳۰ شهریور ۱۳۹۰ - ۰۷:۴۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: مهلت ارسال آثار به ششمین دوسالانه ملی مجسمه‌سازی تا پایان روز دوشنبه 4 مهرماه تمدید شد.

به گزارش همشهری آنلاین، مهلت ارسال آثار به ششمین دو سالانه مجسمه‌سازی که تا پایان شهریوراعلام شده بود تا پایان 4 مهرماه تمدید شد.

هنرمندان مجسمه ساز برای شرکت در دوسالانه می‌توانند تا4 مهرماه از طریق سایت دو‌سالانه به نشانی www.2salane.ir ثبت نام کنند و آثار خود را ارسال کنند.

ششمین دوسالانه ملی مجسمه سازی تهران آبان ماه سال جاری در فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود.

ششمین دوسالانه ملی مجسمه سازی از سوی مرکز هنرهای تجسمی با همکاری انجمن هنرمندان مجسمه‌ساز ایران، موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر، سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و فرهنگسرای نیاوران آبان‌ماه امسال در فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود.

این دوسالانه با هدف ایجاد فضای رقابتی سالم برای رشد و ارتقای هنر مجسمه‌سازی کشور کشف استعدادهای جوان و معرفی آخرین دستاوردهای هنری این عرصه برگزار می‌شود و سعی می‌شود با نقد و بررسی آثار هنرمندان بستری برای رشد و تعالی این هنر ایجاد شود.

"آسمان مال من است" به عنوان فضای ذهنی (موضوع) ششمین دوسالانه ملی مجسمه سازی تهران انتخاب شده است و هنرمندان می توانند آثارشان را با این موضوع یا موضوع آزاد ارائه کنند.

در این دوره دوسالانه کلیه شیوه های بیانی مجسمه‌سازی مورد توجه است و هنرمندان در بیان ایده‌های خود محدودیتی ندارند.

همچنین در این دوسالانه استفاده از هر‌گونه تکنیک و مواد به گونه‌ای که اثر مقاومت خود را در حمل و نقل عادی از دست ندهد و از نظر اجرا و ابعاد، اثر، فضای ماکت به حود نگیرد،آزاد است.

هنرمندان می‌توانند یکی از آثار خود را که ترجیحاً از آثار جدید و نمایش داده نشده باشد برای سایت دوسالانه ارسال کنند و باتوجه به محدودیت فضای نمایشی در فرهنگسرای نیاوران، در انتخاب ابعاد آثار پیشنهادی خود دقت لازم را داشته باشند.

شورای دبیران ششمین دوسالانه ملی مجسمه‌سازی تهران متشکل از منصور آذری (رییس شورا) ، بهداد لاهوتی( دبیر اجرایی) و سارا روحی‌صفت(دبیر همایش) است.

هنرمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به دبیرخانه دوسالانه واقع در خیابان کارگر شمالی، روبروی پارک لاله ، کوی شهید صدوقی ، شماره 17 و یا سایت دوسالانه به نشانیwww.2salane.ir مراجعه کنند و یا با شماره تلفن های 11- 66946910 تماس بگیرند.

کد خبر 146267

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز