گروه شهری: سامانه فوریت‌های 137شهرداری تهران در آینده نزدیک به جامع‌ترین نهاد خدمات رسانی فوریتی شهری، در تمام حوزه‌ها، تبدیل می‌شود.

دکتر محمد باقر قالیباف در مراسم افتتاح بوستان بانوان نرگس در منطقه 18

رئیس سامانه 137 با اعلام این خبر به همشهری گفت: در تلاش هستیم تا با ارتقای خدمات‌رسانی و توسعه فعالیت، این سامانه را به جامع‌ترین سامانه خدمات‌رسانی فوریتی شهر تهران تبدیل کنیم. رضا عبدلی با اشاره به اینکه تقریبا 6 سال از فعالیت سامانه فوریت‌های 137 شهرداری تهران گذشته است، اظهار داشت: تاکنون 11 میلیون و 700 هزار پیام در این سامانه به ثبت رسیده است. به تعبیری در هر سال2.5میلیون تماس با این سامانه به ثبت رسیده که این آمار بیانگر اعتماد بیشتر شهروندان نسبت به عملکرد شهرداری است. وی در ادامه گفت: همانطور که شهردار تهران بارها تاکید کردند، سامانه 137 مهم‌ترین راه ارتباطی شهروندان با مدیریت شهری است و تماس سالانه یک‌چهارم جمعیت شهر با مدیریت شهری، بیانگر میزان مشارکت شهروندان در اداره شهر است.

عبدلی همچنین افزود: البته تهران با جمعیت ثابت تقریبا 8میلیون‌نفری، پتانسیل بالایی برای مشارکت شهروندان در اداره شهر دارد. بنابراین در تلاش هستیم تا با افزایش توانمندی این سامانه، پاسخگوی تعداد پیام‌های بیشتری باشیم. رئیس سامانه 137 همچنین یادآور شد: هم‌اکنون سامانه 137 به‌دلیل مراجعه مستمر شهروندان در ساعات اداری مراجعه‌کننده بسیار بالایی دارد. بنابراین از شهروندان درخواست می‌کنیم چنانچه پیام ضروری و دارای اولویت ندارند در ساعات عصر(15-17) یا در ساعات شب با این سامانه تماس بگیرند تا بتوانیم با توان بیشتر به آنان خدمات‌رسانی داشته باشیم. به گفته رئیس سامانه 137 ارتباط شهروندان با این سامانه مشارکت بیشتر آنان در توسعه شهر را به همراه خواهد داشت.

کد خبر 148847
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز