همشهری آنلاین: شهرداری تهران به روال دوره‌های گذشته برای برگزاری باشکوه سی‌امین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر اعلام آمادگی کرده است.

به گزارش ایلنا، محمد خزاعی دبیر این جشنواره با اعلام این خبر که شهرداری تهران روال دوره‌های گذشته برای برگزاری باشکوه سی‌امین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر اعلام آمادگی کرده است، افزود: امسال نیز، که دوره سی‌ام جشنواره را پیش رو داریم و نقطه آغاز دهه چهارم سینمای ایران و جشنواره فجراست این نهاد خدمتگزار در زمینه‌های مختلف با ستاد برگزاری جشنواره همکاری خواهد داشت.

خزاعی افزود: جشنواره فیلم فجر با توجه به قدمت و جایگاه تاثیرگذار فرهنگی، اجتماعی و سینمایی و نیز، به دلیل حضور گسترده اهالی سینما و رسانه از ایران و جهان مهمترین رویداد عمومی و فراگیر سینمایی شهر تهران و استان‌های کشور است و نیازمند همکاری جمعی و تعاون ملی است و بدیهی است که موفقیت و شکوه آن فرصت و ابزار ارزشمندی است برای شناسایی ظرفیت‌ها، زیبایی‌ها و جذابیت‌های جامعه و شهر تهران و همراهی شهرداری و شورای شهر با این حرکت خجسته کارکردهای جشنواره را دوچندان خواهد کرد.

دبیرجشنواره بین‌المللی فیلم فجر با اشاره به اقدام قابل تحسین شورای شهر در ارائه لایحه نامگذاری یکی از پارک‌های شهر تهران به نام "پارک سیمرغ فجر" در صحن علنی شورا و بحث و ارزیابی پیرامون و نیز، مشارکت شهرداری، معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری و سازمان زیباسازسی آن در حوزه‌های مختلف بویژه، فرصت سازی و امکان دهی برای تبلیغات شهری و محیطی و مساعدت‌های جانبی جای تشکر و قدردانی دارد.

وی اظهارامیدواری کرد در پرتو همکاری شهرداری و شورای شهر تهران و همه دستگاه‌های فرهنگ‌دوست سی‌امین دوره جشنواره فیلم فجر را با تمام پتانسیل و ارزش‌های فرهنگی و اجتماعی آن برگزار کنیم و موجبات نشاط اجتماعی و شادابی عمومی و پویایی سینما را فراهم سازیم.

 

کد خبر 154043

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز