همشهری آنلاین: 30 آذر آخرین زمان اعلام شده برای تحویل فرم شرکت در جشنواره است و باتوجه به برنامه‌ریزی و زمان بندی تعریف شده این مهلت تمدید نمی‌شود.

به گزارش ایلنا، علاقمندان برای شرکت در این دوره جشنواره می‌توانند تا 30 آذر فرم درخواست شرکت را به دبیرخانه جشنواره ارائه دهند.

روابط عمومی جشنواره اعلام کرد: هیات انتخاب جشنواره از اول دی‌ماه بازبینی آثاررا شروع وتا 20 دی به پایان می‌رساند بعد از این تاریخ هیچ اثری مورد بازبینی قرار نمی‌گیرد و از تهیه‌کنندگان و همه فعالان سینمایی تقاضا می‌شود کپی آثار را در زمان‌های اعلام شده به دبیرخانه جشنواره ارائه کنند.

همچنین ایجاد نظم و برنامه‌ریزی برای احترام به مخاطبان و سینماگران مستلزم همکاری همه است و باتوجه در پیش بودن تعطیلات در اوائل بهمن ماه به خاطر 28 صفر، ستاد برگزاری سی‌امین جشنواره فیلم فجر درنظر دارد تا براساس زمانبندی اعلام شده تا 20 دی آثار منتخب را معرفی کند و تا 25 دی جدول فیلم‌ها منتشر کند و اواخر دی ماه پیش فروش بلیت‌ها آغاز شود.

از تهیه‌کنندگان سینما درخواست شده درصورت آماده بودن کپی آثار آن را زودتر به دبیرخانه جشنواره تحویل دهند. بدیهی است که امکان برنامه‌ریزی با همکاری و کمک همگان میسر می‌شود.

علاقمندان می‌توانند آثارشان را به دبیرخانه جشنواره به نشانی: تهران، خیابان ولی‌عصر، باغ فردوس، خیابان توس، نبش کوچه دلبر، پلاک 13، طبقه دوم با کد پستی 1961744973 ارسال کنند.

شماره تماس‌های51 و 2274125 برای کسب اطلاعات بیشتر معرفی شده است.

سی‌امین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر از  12 تا 22 بهمن در تهران و استان‌های مختلف کشور برگزار می‌شود.

 

کد خبر 154044

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز