همشهری آنلاین: محمود احمدی نژاد صبح امروز (دوشنبه) در جریان سفر به بندرعباس با حضور در منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس، مجتمع فولاد هرمزگان را افتتاح کرد.

محمود احمدی نژاد صبح امروز (دوشنبه) در جریان سفر به بندرعباس با حضور در منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس، مجتمع فولاد هرمزگان را افتتاح کرد.

به گزارش ایلنا، با افتتاح این مجتمع استان هرمزگان به قطب سوم فولاد کشور تبدیل شد.

رییس جمهور پس از افتتاح این مجتمع از بخش های مختلف آن بازدید و با گزارش مهندسین و دست اندرکاران پروژه در جریان جزئیات احداث و تولیدات آن قرار گرفت.

شرکت فولاد هرمزگان در زمینی به مساحت 95 هکتار در 13 کیلومتری غرب شهر بندرعباس واقع شده است.

مجاورت با مخازن عظیم گاز عسلویه، مجاورت با ذخایر سنگ آهن گل گهر، وجود مجتمع بندری شهید رجایی، دسترسی به آبهای آزاد و حمل و نقل جاده ای و ریلی از مهمترین مزیت های شرکت فولاد هرمزگان به شمار می رود.

شرکت فولاد هرمزگان با برخورداری از آخرین فناوری های پیشرفته صنعت فولاد و با بهره مندی از نیروهای انسانی متخصص و مجرب احداث شده و محصولات تولیدی خود را بر اساس روش مشتری محوری و درخواست مشتری به بازارهای داخل و خارج از کشور عرضه خواهد کرد.

مجتمع فولاد هرمزگان با سرمایه گذاری 8 هزار و 500 میلیارد ریال، زمینه اشتغال پایدار یک هزار و 500 نفر به صورت مستقیم و 6 هزار نفر را به صورت غیر مستقیم فراهم کرده است و با اجرای طرح توسعه آن، این میزان به تعداد 3 هزار نفر به صورت مستقیم و 12 هزار نفر به صورت غیر مستقیم افزایش خواهد یافت.

کد خبر 155788
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز