مجموع نظرات: ۰
شنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۱ - ۱۶:۱۷
۰ نفر

مهر: مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران با بیان اینکه مشکل سرویس‌های بهداشتی پایتخت به‌زودی بر طرف می‌شود، گفت: 340واحد سرویس بهداشتی در پایتخت ایجاد می‌شود.

سید محمدجواد شوشتری با اشاره به اینکه در حال حاضر 4 هزار و7 چشمه سرویس بهداشتی در شهر تهران داریم، گفت: تهران به 5 هزار سرویس بهداشتی دیگر نیاز دارد. وی ادامه داد: سرویس‌های بهداشتی موجود اگر تخریب هم شوند مشکلی برای شهروندان ایجاد نمی‌کنند زیرا به درستی جانمایی نشده‌اند به همین دلیل از شهرداری‌های مناطق درخواست کرده‌ایم تا پایان همین هفته جانمایی‌های لازم را برای احداث 340 واحد سرویس بهداشتی انجام دهند.


شوشتری با اشاره به اینکه طرح‌های جدید سرویس‌های بهداشتی در 3 منطقه به‌صورت پایلوت احداث شده‌اند، گفت: اگر عملکرد این سرویس‌های بهداشتی قابل‌قبول باشد تا یک ماه و نیم دیگر به‌صورت انبوه تولید می‌شوند.مدیرعامل سازمان زیباسازی با بیان اینکه شهر تهران با ایجاد 5 هزار چشمه سرویس بهداشتی دیگر مشکلی در این زمینه ندارد، گفت: باید بتوانیم سرویس‌های بهداشتی که در میادین میوه و تره‌بار، فروشگاه‌های شهروند و پایانه‌های مسافربری است را فعال کرده و برای استفاده عموم آماده کنیم. شوشتری افزود: بسیاری از سرویس‌های بهداشتی تهران در پارک‌ها هستند که شب‌ها غیرقابل استفاده می‌شوند یا به‌دلیل نبود نشانگرهای راهنما، مکان آنها برای شهروندان مشخص نیست.

کد خبر 166231
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز