گروه شهری: معاون ‌هماهنگی و امور مناطق به‌ همراه معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، تنی چند از شهرداران ‌مناطق و مدیران‌ارشد و دست‌اندرکاران پروژه احداث بزرگراه امام‌علی از روند پیشرفت این طرح عظیم ‌شهری بازدید کردند.

شهر سازندگی

در این بازدید که از بزرگراه صالح‌آباد در محدوده شهرری آغاز‌ و تا پل‌آغاز(مسیل‌باختر) در شمالی‌ترین نقطه‌طرح ادامه‌یافت، مسیری در حدود 20 کیلومتر به‌همراه تمامی تقـاطع‌های در دست احداث به‌صورت‌ میدانی از سوی عیسی شریفی و مازیار حسینی مورد ‌بازدید قرار گرفت و به رفع هرچه سریع‌تر معارض‌های باقیمانده و تسریع عملیات‌اجرایی تقاطع‌ها تأکید شد. پروژه بزرگراه امام‌علی در مجموع با طولی بیش‌از 30 کیلومتر یکی‌از شریان‌های اصلی شمالی- جنوبی شهر تهران است که به گفته مسئولان تا پایان سال‌جاری به‌همراه تمام تقاطع‌های آن به بهره‌برداری می‌رسد.

عیسی شریفی در ادامه از پروژه تعریض خیابان دماوند بازدید کرد و نسبت به سرعت بخشیدن به تملک املاک باقیمانده در این محدوده تاکید کرد. همچنین بازدید از پروژه زیرگذر میدان امام حسین و حضور در قسمت‌‌های مختلف این پروژه از دیگر بخش‌های این بازدید 5 ساعته بود.

معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران طی بازدید دیگری از بوستان جوانمردان و پروژه‌های اجرایی منطقه 5 ایجاد فضای فرهنگی، قرآنی و معنوی را از رویکردهای مدیریت شهری برشمرد. شریفی در بازدید از بوستان جوانمردان که شهرداران مناطق 5 و 22 نیز حضور داشتند، گفت: طراحی مجموعه جوانمردان باید به‌نحوی باشد که پیامدهای فرهنگی، ملی و مذهبی برای شهروندان محسوس و قابل درک باشد.

وی برتوجه به مصادیق مفهومی و محتوایی جوانمردان تاکید کرد و گفت: در این پروژه عظیم ایجاد فضای تفریحی، کار فرهنگی و دینی باید به‌نحوی باشد تا بهره‌گیری از آثار دینی، مذهبی و تاریخی برای شهروندان فراهم شود. شریفی در ادامه از مجموعه‌های ورزشی و فرهنگی در حال احداث همچون سرای محلات کوهسار، شهران شمالی، جنوبی، بهاران، کن، اباذر، مجموعه ورزشی یاس، طوقانی و ارم بازدید کرد.

در دیگر بازدید صورت گرفته شده طی روزهای گذشته، معاون شهردار تهران با حضور در بخش‌های مختلف محله فرحزاد در منطقه 2، اقدامات اخیر صورت گرفته شده در این محله را مناسب دانست و از اسد فاضل، شهردار این منطقه خواست تا نسبت به برنامه‌ریزی برای ارائه خدمات میان و بلندمدت در فرحزاد اقدام کند. بازدید از قسمت‌های مختلف بوستان نهج‌البلاغه از دیگر پروژه‌های مورد بازدید دکتر شریفی بود.

کد خبر 166250
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز