همشهری آنلاین: در حالی سقوط قیمت سکه و دلار در بازار تا روز گذشته ادامه داشت که امروز دوشنبه اکثر صرافان با حذف قیمت انواع سکه و دلار از تابلوی صرافی خود، بازار را ملتهب کردند. در پی این اقدام، دلار در بازار سیاه تا 1770 تومان بالا رفت و قیمت سکه تمام طرح جدید هم بدون قیمت شد.

به گزارش همشهری آنلاین، قیمت خرید و فروش انواع سکه و دلار در جدول زیر قابل مشاهده است.

سکه یا دلار

آخرین قیمت خرید

آخرین قیت فروش

قیمت در صبح امروز

تفاوت قیمت از صبح تا عصر امروز

قیمت در تابلوی صرافی‌ها

دلار

1750 تومان

1770 تومان

1650 تومان

120 تومان

اکثر صرافی‌ها قیمتی در تابلو درج نکرده‌اند

سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم

650 هزار تومان

710 هزار تومان

 

 

اکثر صرافی‌ها قیمتی در تابلو درج نکرده‌اند

نیم سکه

 

365 هزار تومان

 

 

 

ربع سکه

185 هزار تومان

190 هزار تومان

 

 

 

سکه گرمی

 

105 هزار تومان

 

 

 

مهر نوشت: در آستانه توزیع بیش از 4 میلیون قطعه سکه پیش فروشی که از فردا در بانک‌ها به متقاضیان تحویل داده می‌شود، بازار در سکوت معناداری به سر می‌برد و فعالان بازار ارز و سکه عنوان می‌کنند به دلیل ایجاد جو روانی ناشی از کاهش یا افزایش یک باره قیمت‌های انواع سکه و ارز بازار دچار تلاطم دوباره‌ای شده است.

با این حال مشاهده تابلوی بسیاری از صرافی‌ها نشان م‌ دهد که به دلیل قرار گرفتن در آستانه ورود اولین سری از سکه‌های پیش فروش شده، قیمت انواع سکه و ارزهای معتبر از تابلو صرافی‌ها به صورت کامل خارج شده و خرید و فروش چندانی تا زمان ورود سکه‌های جدید و مشخص شدن قیمت‌ها صورت نمی‌گیرد.

همچنین برخی از صرافی‌ها نیز صرفا قیمت‌های خرید و برخی دیگر نیز فروش برخی از انواع سکه را درج کرده‌اند اما به صورت کلی به دلیل بروز نوسان در ارزهای معتبر، قیمت دلار در تابلوها قید نشده است.

یک فروشنده بازار آزاد ارز، قیمت خرید هر دلار آزاد را امروز دوشنبه 1750 تومان و قیمت فروش آن را 1770 تومان اعلام کرد. به گفته وی، صبح امروز دلار 1650 تومان بوده که تا عصر امروز 120 تومان افزایش یافته و احتمال دارد تا پایان وقت امروز افزایش دیگری را نیز به ثبت برساند.

با این حال، قیمت خرید دلار در محدود تابلوهایی از صرافی ها 1750 تومان قید شده است اما در بیشتر تابلوها هیچ قیمتی برای خرید و فروش وجود ندارد.

کد خبر 166547
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز