همشهری‌آنلاین: عضو اصلی شورای حل اختلاف جرایم اینترنتی دادگستری کل استان تهران تاکید کرد:‌ باید به این موضوع توجه داشت که با راه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات، هیچ محدودیتی برای دسترسی به اینترنت جهانی برای کاربران به وجود نخواهد آمد.

باقر افخمی اظهار کرد: متاسفانه عده‌ای این نگرانی را دارند که با راه‌اندازی اینترنت ملی، دسترسی‌ها محدود می شود در صورتی که این طور نیست و این شبکه دارای تبعات بسیار خوبی خواهد بود.

وی تاکید کرد: با توجه به این که با راه‌اندازی شبکه ملی اینترنت، دیتاسنترها در داخل کشور نصب شده و میزبانی هاست‌ها به کشور منتقل می‌شود، بنابراین سرعت دسترسی کاربران به اینترنت افزایش می‌یابد.

عضو شورای حل اختلاف جرایم اینترنتی دادگستری کل استان تهران به ایسنا گفت: با راه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات، سرعت دسترسی کاربران نهایی به اینترنت افزایش یافته و طبیعی است که کاربران با سرعت بیشتری به سایت‌ها دسترسی خواهند داشت.

این مدیرشرکت اینترنتی اظهار کرد: جنگ روانی که عده‌ای پیرامون شبکه ملی اینترنت به راه انداختند صحت ندارد و با راه اندازی شبکه ملی اطلاعات طبیعی است که کیفیت نیز به نوعی افزایش می‌یابد.

کد خبر 166552
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز