مجموع نظرات: ۰
جمعه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۱۸:۰۴
۰ نفر

گروه شهری: شنبه 101 پروژه فرهنگی، اجتماعی، عمرانی و شهری با حضور شهردار تهران در محدوده مرکزی شهر تهران به بهره‌برداری می‌رسد.

شهردار منطقه 7 تهران، از اتمام عملیات ده‌ها پروژه شهری، عمرانی، ترافیکی، خدمات شهری و اجتماعی و فرهنگی منطقه خبر داد و اظهار داشت: این پروژه‌ها، گوشه‎ای از جهاد خدمت رسانی به مردم است. رمضان میرعباسی شهردار منطقه7، تکمیل 101 پروژه عمرانی، ترافیکی، فرهنگی و شهری منطقه را جلوه‎‎ای از تحول و شکوفایی خواند و گفت: توسعه زیرساخت‎های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی یکی از اولویت‎های اساسی در سطح منطقه 7 است و به همین منظور احداث مجتمع‎های چندمنظوره، تکمیل سرای محلات، خانه‎های سلامت و چند مجموعه خدمات فرهنگی و اجتماعی ویژه را به اتمام رساندیم.

وی اجرای بوستان 14 هزار متر مربعی شهید توکلی واقع در خیابان شهید مدنی که از جمله بافت‎های متراکم شهری است را از دیگر پروژه‎های آماده بهره‎برداری عنوان کرد.میرعباسی تصریح کرد: فرهنگسرای اندیشه با کاربردهای چندمنظوره نظیر سالن سینما، استخر و دیگر فضاهای فرهنگی، آبشار آزادگان در کنار بزرگراه رسالت، 4 سرای محله که کمبود سراهای فرهنگی منطقه را جبران می‌کند و بازار میوه و تره‌بار نظام آباد از دیگر پروژه‎های منطقه است که مراحل اجرایی آنها به پایان رسیده است.

شهردار منطقه 7 تهران، اجرای مرکز ارتقای سلامت معلولان، بازار کار و تجربه، پیاده‌روسازی خیابان‎های سطح منطقه، بوستان شهید احمدی روشن، اصلاح هندسی تقاطع‎های سطح منطقه و چندین پروژه عمرانی، شهری، ترافیکی و اجتماعی - فرهنگی را از دیگر پروژه‎های آماده بهره‌برداری منطقه برشمرد.

کد خبر 168989
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز