همشهری آنلاین: تولید نسخه ویدیویی نمایش"جک و لوبیای سحر آمیز" به کارگردانی مهدی مهدی آبادی و تهیه‌کنندگی امیر عباس تقی‌پور، توسط شرکت فرهنگ فیلم تهران آغاز شد.

نمایش

به گزارش همشهری آنلاین،نمایش موزیکال "جک و لوبیای سحر آمیز" نوشته بهاره میرزاپور و مهدی مهدی آبادی است که روایتگر داستان زندگی پسرکی به نام جک است که گاو خود را برای فروش به بازار می‌برد و به جای آنها لوبیاهای سحرآمیزی می‌گیرد که سرنوشت زندگی او را دچار تغییر می‌کند.

نمایش "جک و لوبیای سحرآمیز" که به صورت موزیکال اجرا می‌شود با استفاده از فضاسازی‌ موسیقی و دکور کودکان، را وارد دنیای تخیل می‌کند.

این نمایش ویژه گروه سنی کودکان و نوجوانان است که پیش از این در تالار هنر روی صحنه رفته و رامین کحال‌زاده، بهاره میرزاپور، مریم ایرانمنش و محمد فیاضی در آن ایفای نقش می‌کنند.

سایر عوامل نمایش جک و لوبیای سحرآمیز عبارتند از: ندا فیروزه و شیما صادقی دستیار کارگردان، رضا شعبانی آهنگساز، میترا حکیم هاشمی طراح صحنه و لباس، مهرنوش بلمه طراح لباس و دوخت، بهزاد ناظری مدیر تولید و سید مهدی محمدی مدیر روابط عمومی.

این شرکت از حدود پنج سال پیش با هدف تولید و توزیع آثار نمایشی برتر و با شعار "تئاتر در خانه" به تولید آثاری چون مکبث، هملت،‌ سودادخت، ماکاندو، آدم برفی، یه شهر بی پرنده، رمپل، مش مش قلی‌خان، نقالی ایرانی و فیلم کوتاه خاطرات گمشده پرداخته و پیش از این نیز با صدور اطلاعیه‌ای آمادگی خود را برای حمایت از گروه‌های نمایشی که قصد تولید نسخه ویدیویی آثار خود را دارند اعلام کرده بود.

 

کد خبر 173002

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز