همشهری‌آنلاین: والوپ سوآنده معاون فرماندار بانکوک در بازدید از پروژه های عمرانی شهر تهران گفت: اجرای پروژه های کلان شهری چون دریاچه چیتگر و بوستان جوانمردان ایران، افزون بر ایجاد تصویر و نمای بسیار زیبا در شهر، حس طبیعت دوستی را میان شهروندان افزایش می دهد و به آنها القا می‌کند که طبیعت را دوست داشته باشند

به گزارش تهران سما به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 22، والوپ سوآنده معاون فرماندار بانکوک با همراهی مرادی شهردار، مشاور عالی اجرایی و برخی از مدیران از پروژه‌های در حال اجرایی چون دریاچه چیتگر و بوستان جوانمردان ایران بازدید کرد.

وی با حضور در آبشار تهران با قدردانی از عملکرد شهرداری تهران در اجرای پروژه‌های عمرانی، رفاهی، خدماتی گفت: شهرداری تهران تلاشی پیگیر در ارتقای کیفیت زندگی شهروندان داشته و با اجرای برخی پروژه‌ها نظیر پروژه تفریحی گردشگری آبشار تهران، کار غیر ممکن را ممکن کرده است که به‌عنوان دارایی مهمی برای شهروندان تهرانی خواهد ماند و من مطمئنم طرفداران محیط زیست چنین پروژه‌ای را تحسین خواهند کرد.

وی پس از ارائه توضیحات شهردار منطقه 22 در خصوص پروژه های دریاچه چیتگر و بوستان جوانمردان ایران، با بی نظیر برشمردن این دو پروژه، خاطر نشان کرد: وجود اینگونه پروژه‌ها موید تلاش و توانایی شهرداری در اجرای آنهاست و مردم را به مشارکت در حفظ و نگهداری آنها تشویق می‌کند.

سوآنده افزود: اولین بار است که به ایران آمده‌ام و غیر از پروژه های منطقه 22 از خانه هنرمندان و برج میلاد هم بازدید کرده‌ام. برج میلاد گواهی بر دستاوردهای قابل توجه ملت ایران است به ویژه اینکه تمامی مراحل طراحی، ارزیابی و ساخت آن توسط مهندسان ایرانی صورت گرفته است؛ حال آنکه در تمامی کشورها برای اجرای چنین پروژه‌هایی از مشاوران غربی کمک گرفته می‌شود. این موضوع نمونه بارزی از توانمندی و ظرفیت بالای مهندسان جوان ایرانی در اجرای پروژه های عظیم دیگر است.

کد خبر 174699
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز