فرمانده نیروی انتظامی گفت: در نظام مقدس جمهوری اسلامی نیروی انتظامی محوری‌ترین سازمان در برقراری نظم ، ایجاد امنیت و حفظ آرامش همواره مورد توجه آحاد شهروندان و مسئولان نظام بوده ‌است.

سردار"اسماعیل احمدی مقدم "بابیان اینکه امنیت فراگیرترین و دایمی‌ترین نیاز و خواست بشر است،افزود: امروزه ایران اسلامی به عنوان یکی از امن‌ترین جوامع وکشورهای دنیا مطرح است واین امنیت مرهون رادمردان ، دلاوران و غیور مردان نیروی انتظامی است .

به گفته وی ،ایران از نظر تعداد همسایه در ردیف دوم کشورهای جهان قرار دارد وچهارسوی مرز آن به اشکال مختلف با ناپایداری نسبی امنیتی و اجتماعی نظیر مهاجرت ،قاچاق مواد مخدر و انسان ، محصولات مخرب فرهنگی، شرارت مرزی و حضور قدرت‌های بیگانه مواجه است.

به گزارش ایرنا، وی در پیامی به مناسبت یکمین سال انتصاب خود در ناجا همچنین گفت : وضعیت کنونی از یک سو موجب افزایش چالشهای نیروی انتظامی در برقراری نظم و استقرار امنیت و از سوی دیگر نیازمند تلاش بیشتر در نیروی انتظامی است.

احمدی مقدم،سپس به تشریح برخی فعالیتهای انجام شده با هدف عدالت محوری در نیروی انتظامی طی یک سال گذشته پرداخت و از جمله به پرداخت وام ودیعه مسکن در قالب وامهای قرض الحسنه،پرداخت عمده‌ی مطالب کارکنان و بازنشستگان از سال ‪ ۸۱‬تا ‪ ،۸۴‬ایجاد سیستم‌های بیمه‌ای و صندوق‌های ذخیره در حوزه‌های مختلف اشاره کرد.

وی درادامه ارتقا دانش مهارت و سطح کارکنان به منظورتحقق دانایی محوری را از دیگر هدفهای ناجا بیان کرد وافزود: برگزاری کارگاههای آموزشی در حوزه‌های اساسی از جمله اهداف پیش بینی شده است .

فرمانده نیروی انتظامی گفت:حمایت از صحت اقدامات پلیس ، ارتقای منزلت پلیس ، صیانت از کارکنان از دیگر تلاشهای نیروی انتظامی برای تحقق آن در یک سال اخیر بوده است .

وی تاکید کرد : توانمندسازی کارکنان از یک سو و درک اقتضائات و شرایط محیطی و اجتماعی از سوی دیگر،موجب استقبال از اعمال قانونی توسط پلیس شده و تعامل سازنده با واحدهای حقیقی و حقوقی جامعه موجب افزایش بهره وری و اثر بخشی می‌شود .

احمدی مقدم در پایان بر شایسته سالاری به عنوان یکی از محورهای اصلی و مورد توجه پلیس در عرصه فعالیتهای درون سازمانی پلیس طی یک سال اخیر تاکید کرد .

کد خبر 1765

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز