همشهری آنلاین: آرامستان بی بی سکینه و آرامگاه خانوادگی راستگارها نقطه وداع نجف دریابندری بود با همسرش فهیمه راستگار.

به گزارش همشهری آنلاین، فهمیه راستگار، بازیگر و دوبلوریست نامدار که روز گذشته در سن 80 سالگی بدرود حیات گفت، حوالی ساعت 11 صبح امروز (جمعه 3 آذر) با تشییع توسط برخی از دوستان و یاران او و همسرش نجف دریابندری  به آرامستان بی بی سکینه برده شد تا در آرامگاه خانوادگی خود و در کنار پدر، مادر و دو خواهرش آرام گیرد.

در این مراسم که از مقابل منزل نجف و راستگار در خیابان چهرازی (رحیمی کنونی) آغاز شده بود، یاران و دوستان این دو هنرمند، به آرامستان بی بی سکینه بعد از کرج رفتند.

همراهان بعد از خواندن نماز بر پیکر مرحومه فهیمه راستگار او را تا آرامگاه خانوادگی‌اش تشییع و به خاک سپردند.

نجف دریابندری که در یک سال اخیر اوضاع جسمی‌اش رو به بهبودی نهاده است، در حالی که فرزندش سهراب و اسدالله امرایی او را همراهی می کردند با چشمانی اشکبار نظاره گر وداع و زیرخاک رفتن یار سالیان سالش شد.

دکتر قطب الدین صادقی، سعید پورصمیمی، مرضیه برومند، اسدالله امرایی، محمد زهرایی، دکتر پارسی نژاد، سیروس علی نژاد و چند تن از بازیگران تئاتر و سینما و بیش از 100 تن از دوستان و آشنایان این دو هنرمند در این مراسم حضور داشتند.

دکتر قطب الدین صادقی کارگردان تئاتر و یکی از اعضای هیئت مدیره خانه تئاتر در گفتگو با همشهری آنلاین گفت که با ایرج راد، مدیر عامل خانه تئاتر صحبت کردیم و قرار شد که با هماهنگی با مسئولان تئاتر شهر مراسمی در خور نام  و پیشینه خانم  «فهیمه راستکار» در عصر شنبه هفته آینده (11 آذر) در این مکان برگزار کنیم که از طریق جراید و رسانه‌ها اطلاع رسانی انجام خواهد شد. نجف در کنار پیکر همسرش

عکس/ همشهری آنلاین - سام پورمهدی
سعید پورصمیمی، قطب الدین صادقی، سهراب دریابندری، نجف دریابندری و اسدالله امرایی
در هنگام خاکسپاری پیکر مرحومه فهیمه راستگار در بی بی سکینه

کد خبر 192198
منبع: همشهری آنلاین

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز