گروه اجتماعی: رئیس‌پلیس راهور ناجا با تأکید بر اینکه سوابق رانندگی باید در واگذاری مسئولیت‌ها و پست‌های سازمانی مدنظر قرار گیرد، گفت: قطعا کسی که جان خود و دیگران را با تخلفات رانندگی به خطر می‌اندازد، شایسته مسئولیت بزرگ نیست.

سردار اسکندر مومنی در حاشیه مراسم تودیع و معارفه هشت تن از معاونین و روسای ادارات پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی که ایسنا خبر آن را منتشر کرد، با تأکید بر اینکه امروزه دیگر امکان مدیریت ترافیک بدون روش‌های علمی امکان‌پذیر نیست، گفت: دیگر با شعار و تهدید و اقدامات پس‌رویدادی و روزمرگی نمی‌توانیم به جایی برسیم.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی، ایمنی خودرو را یکی از دغدغه‌های اصلی پلیس عنوان کرد. مومنی با بیان اینکه پلیس حدود یک‌ماه شماره‌گذاری پرتیراژترین خودروی کشور را به‌دلیل عدم‌نصب کاتالیست و کنیستر در سال 88متوقف کرد، گفت: این در حالی است که چند میلیون خودروی تولید شده همچنان بدون کاتالیست و کنیستر هستند و هیچ نهادی نیز تولی‌گری این امر را برعهده نمی‌گیرد.

پرداخت خلافی بدون مراجعه به پلیس

رئیس‌پلیس راهور ناجا از اجرای دو طرح ویژه خبر داد و گفت: رانندگان تا اوایل سال آینده می‌توانند بدون مراجعه به پلیس، خلافی خود را دریافت و پرداخت کنند. از سوی دیگر همه رانندگان مورد بازآموزی و طی دوره‌های آموزشی قرار می‌گیرند. سردار اسکندر مومنی یکی از برنامه‌های راهور را سهولت ارائه خدمات بدون منت به شهروندان خصوصا در بحث صدور گواهینامه، تعویض پلاک و اجراییات عنوان کرد و گفت: تلاش خواهیم کرد حداکثر تا پایان سال‌جاری یا اوایل سال آینده مردم بتوانند بدون مراجعه به پلیس و حتی از منازل خود پرینت خلافی گرفته و آن را پرداخت کنند.

کد خبر 193232
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز