همشهری آنلاین: مصطفی شایسته، مهدی صباغ‌زاده، علی معلم، جلیل عرفان‌منش، محمد حسین نیرومند، مهدی عظیمی میرآبادی و بهمن حبشی به عنوان هیئت انتخاب بخش سینمای ایران جشنواره فجر از سوی عباسیان معرفی شدند.

هیئت داوری سینمایی

به گزارش فارس، محمدرضا عباسیان دبیر این رویداد بزرگ سینمایی با اعلام این خبر افزود: هیئتی متشکل از هفت تن از کارشناسان و هنرمندان سینما کار ارزیابی و انتخاب فیلم‌های رسیده به بخش مسابقه سینمای ایران جشنواره سی یکم فجر را بر عهده دارند.

وی با اشاره به ترکیب هیات انتخاب این بخش عنوان کرد: مصطفی شایسته، مهدی صباغ‌زاده، علی معلم، جلیل عرفان منش، محمد حسین نیرومند، مهدی عظیمی میرآبادی و بهمن حبشی مسئولیت ارزیابی و انتخاب آثار را در این بخش بر عهده دارند.

عباسیان با بیان اینکه هیئت انتخاب بخش فیلم‌های سینمای ایران چند روزی است که کارش را آغاز کرده است خاطر نشان ساخت: هیئت مذکور قرار است کلیه فیلم‌های متقاضی شرکت در بخش سینمای ایران سی و یکمین جشنواره فیلم فجر را ارزیابی نمایند و فیلم‌های منتخب برای رقابت در مرحله مسابقه را انتخاب کنند.

به گفته وی در مجموع 102 عنوان فیلم سینمایی در این دوره جشنواره فرم تکمیل شده تقاضای شرکت در جشنواره را به دبیرخانه ارایه دادند.

عباسیان همچنین، با اشاره به روند انتخاب آثار در بخش بین‌الملل جشنواره فجر یادآور شد: هیئت انتخاب بخش بین الملل متشکل از پرویز شیخ طادی، مجید شاه‌حسینی، سید علی اکبر محمودی مهریزی، محمدحسین معززی نیا، محمد مهدی یادگاری نیز از دو هفته پیش کارشان را آغاز کردند و جمع‌بندی نهایی برای معرفی فیلم‌های واجد شرایط حضور در بخش مسابقه جام جهان نما بزودی اعلام خواهد شد.

وی ادامه داد: این در حالی است که هیئت انتخاب بخش فیلم های مستند جشنواره شامل آقایان: حسین ترابی، سعید ابوطالب، سلیم غفوری، وحید باقرزاده و احسان رجبی الان دو هفته است که مشغول ارزیابی آثار مستند متقاضی حضور در جشنواره هستند.

 

کد خبر 194652

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز