همشهری‌آنلاین: دبیرکل حزب سعادت ترکیه درباره موشک‌های پاتریوت نصب شده توسط ناتو در مرز ترکیه با سوریه گفت: غربی‌ها می‌خواهند توسط ترکیه از اسراییل حمایت کنند.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت خبری هابرلر ترکیه، مصطفی کمالاک، دبیرکل حزب سعادت این کشور در همایش نه اشک، نه موشک در جهت انتقاد از استقرار موشک‌های پاتریوت در مرز ترکیه و سوریه در شهر غازی‌ انتپ گفت: استقرار موشک‌های پاتریوت در ادامه سپردفاع موشکی برای اجرای طرح بزرگ خاورمیانه است. اما سوال اصلی این است که این موشک‌ها علیه چه کشوری مورد استفاده قرار می‌گیرد. اکنون این پروژه با مهارت بسیاری ادامه می‌یابد.

او با بیان این که تهدیدی از سوریه علیه ترکیه وجود ندارد، ادامه داد: موشک‌های پاتریوت و سپر دفاع موشکی برای تهدیدات احتمالی سوریه نیست. بلکه هدف اصلی ایران است. هم‌چنین یکی دیگر از اهداف ترکیه است که گام به گام به سمت باتلاق جنگ کشانده شود. غربی‌ها می‌خواهند مسلمانان توسط یکدیگر تکه تکه شوند. باید این بازی را برهم زنیم.

کمالاک ادامه داد: رجب طیب اردوغان برای طرح بزرگ خاورمیانه خدمت می‌کند. این وظیفه از سوی غرب به اردوغان داده شده است.

غربی‌ها تلاش می‌کنند که اسراییل را به وسیله‌ ترکیه زیر چتر ناتو قرار دهند و از اسراییل محافظت کنند. بر همین اساس باید مسلمانان گردهم آیند. نباید فراموش کنید قدرت‌های غرب تنها به دنبال قدرت هستند تا زمانی که مظلومان جهان به پا نخاسته‌اند، ظالمان زانو بر زمین نگذاشته و تسلیم نمی‌شوند.

کد خبر 197181
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اروپا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز