دوشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۱ - ۰۷:۱۱
۰ نفر

سرمربی آرژانتینی تیم ملی والیبال ایران دیروز پس از امضای قرارداد دو‌ساله‌اش و‌ قبل از ترک تهران به سوی ایتالیا در نشستی مطبوعاتی و رادیو تلویزیونی پاسخگوی سؤالات خبرنگاران شد. مهم‌ترین بخش‌های صحبت‌های سرمربی تیم ملی والیبال را فهرست وار می‌خوانید.

ولاسکو - مربی والیبال


در مورد پیشنهاد‌ها فقط دو مورد را تکذیب می‌کنم که در رسانه‌ها مطرح شده بود: اینکه از روسیه و آمریکا هیچ پیشنهادی نداشته‌ام. من همیشه صادق هستم و حقیقت را می‌گویم. تیم‌هایی که به من پیشنهاد همکاری داده‌اند سطح پایین‌تری نسبت به ایران داشتند. تنها یک پیشنهاد همکاری بود که فکر من را به‌خود مشغول کرد و آن هم تیم ملی بانوان آرژانتین بود که در نهایت با همسرم مشورت کردم و به این نتیجه رسیدم که به ایران بیایم.

نه تنها در لیگ باشگاهی ایران بلکه در بسیاری از کشورها ازجمله ایتالیا هنوز قواعد داوری جدید والیبال اعمال نمی‌شود، چرا که آنها استدلال می‌کنند در میانه مسابقه‌های لیگ نباید شیوه داوری را تغییر داد و قطعا سال‌های بعد این شیوه را در دستور کار قرار خواهند داد. مطمئنا در مسابقه‌های لیگ جهانی قوانین جدید داوری اعمال می‌شود و ما باید در اردوهای تیم ملی روی این موضوع کار کنیم.

در مورد آمادگی تیم هیچ نگرانی‌ای ندارم، چرا که ما فرصت کافی برای آماده‌سازی در اختیار داریم و از این بابت از فدراسیون والیبال ایران ممنونم.خوان سیچلو امسال هم با ما خواهد بود. در مورد مربی بدنساز هم مطمئن هستم فدراسیون تمام تلاش خود را انجام خواهد داد. از حضور مساجدی به‌عنوان مترجم استقبال خواهم کرد.

نخستین اردوی ما از دوم مارس استارت می‌خورد. ما قبل از مرحله پلی‌آف‌لیگ تمرین تیم ملی را شروع می‌کنیم. ما باید به آنچه هستیم افتخار کنیم. نباید با ترس به لیگ جهانی برویم. همانطور که گفتم کار آسانی نداریم اما باید با تمام توان برای پیشرفت تلاش کنیم.

کد خبر 197745

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز