سه‌شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۱ - ۰۷:۴۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: بخش کارتون و کاریکاتور سومین جشنواره جهانی هنر مقاومت با حضور 35 کاریکاتوریست شناخته شده کشور برگزار می‌شود.

کارتون

به گزارش همشهری آنلاین، سید محمد شجاعی طباطبایی دبیر بخش کارتون و کاریکاتور از حضور 35 کاریکاتوریست شناخته شده کشور در جشنواره جهانی هنر مقاومت خبر داده و افزود: تاکنون 135 اثر توسط این هنرمندان برای حضور در جشنواره جهانی هنر مقاومت تولید شده است که بخشی از آثار رسیده به جشنواره محسوب می‌شوند.

وی با اشاره به استقبال خوب هنرمندان از این بخش گفت: دربخش کارتون و کاریکاتور تاکید اصلی بر کیفیت آثار بوده است و خوشبختانه مجموعه آثار رسیده از کیفیت بسیار خوب برخوردار هستند.

در عین حال عموم کارها با موضوع جشنواره نیز مناسبت دارند و این نشان می‌دهد که هنرمندان مفهوم مورد نظر جشنواره را به خوبی درک کرده اند.

سید محمد شجاعی یادآوری کرد: با توجه به زمان باقی مانده تا پایان مهلت ارسال آثار، تعداد کارهای رسیده به این بخش همچنان در حال افزایش است.

امیدواریم مجموعه ای گرانقدر از آثار کارتون و کاریکاتور با موضوع مقاومت را در آذرماه در معرض دید عموم قرار دهیم.

سومین جشنواره جهانی هنر مقاومت با دبیری حبیب الله صادقی در آذرماه 92 برگزار می‌شود و علاقمندان می‌توانند آثار خود را تا 20 اسفند به دبیرخانه جشنواره واقع در موسسه فرهنگی روایت ارسال کنند.

 

 

کد خبر 201092

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز