همشهری آنلاین: رئیس دوره‌ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات از برگزاری همایش بزرگ اصلاح‌طلبان در آینده نزدیک خبر داد و گفت: در شورا مکانیزمی در نظر گرفته شده تا مجموعه نظر تمام اصلاح‌طلبان را دریافت کند و با اجماع‌نظر تمام گروه‌های اصلاح‌طلبی کاندیدای حداکثری خود را معرفی کنند.

به گزارش مهر، ژاله فرامرزیان درباره جلسه یکشنبه 29 بهمن ماه شورای هماهنگی جبهه اصلاحات گفت: در جلسه گذشته، رئیس ستاد برگزاری همایش بزرگ اصلاح‌طلبان گزارشی از اقدامات انجام شده ستاد ارائه داد و نظراتش را برای تعیین زمان مناسب و نحوه برگزاری همایش اعلام کرد.

رئیس دوره‌ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات، با بیان اینکه جلسه شوراهای هماهنگی با رابطین استانی از یکشنبه 29 بهمن ماه آغاز شد، گفت: این جلسات مستمر است و تا برگزاری همایش ادامه خواهد داشت. مجموعه نظرات رابطین استانی به همراه تصمیمات ستاد برگزاری کنگره و تصمیمات شوراها جمع‌بندی می‌شود و از ماحصل آن موضوع، زمان و نحوه برگزاری همایش تعیین می‌شود.

رئیس دوره‌ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات، تنها مرجع اجماع اصلاح‌طلبان برای رسیدن به کاندیدای نهایی را این شورا معرفی کرد و گفت: در شورا مکانیزمی در نظر گرفته شده است تا مجموعه نظر تمام اصلاح‌طلبان را دریافت کند و با اجماع‌نظر تمام گروه‌های اصلاح‌طلبی کاندیدای حداکثری خود را معرفی کند.

وی همچنین تصریح کرد: شورای هماهنگی جبهه اصلاحات هنوز وارد مصادیق نشده است و تا کنون تنها بحث‌های کلی و شاخص‌های کاندیدای این جریان بحث شده است.

دبیرکل انجمن روزنامه‌نگاران زن ایران در پاسخ به اینکه آیا ممکن است شورای هماهنگی جبهه اصلاحات از یک کاندیدای خارج از جریان اصلاحات مانند حسن روحانی حمایت کند، گفت: بستگی به نظر کل مجموعه دارد و باید منتظر باشیم تا ببینیم رویکرد اصلاح‌طلبان نسبت به این موضوع چیست اما قطعاً اصلاح‌طلبان در انتخابات آینده کاندیدا خواهند داشت و به اجماع خواهند رسید.

کد خبر 201987
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز