همشهری آنلاین: هشت راکت به دست برتر راه یافته به مرحله دوم مشخص شدند.

Nima.Alamyan

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز، مرحله نخست مسابقات انتخابی تیم ملی تنیس روی میز مردان کشور با معرفی هشت نفر برتر به کار خود پایان داد.

نیما عالمیان مقتدرانه با 8 پیروزی، بدون شکست و 16 امتیاز سکوی نخست این رقابت‌ها را از آن خود کرد، مهران احدی با 2 امتیاز کمتر، 6 پیروزی و 2 شکست عنوان دومی را کسب کرد و عارف احمدی‌فر با 5 پیروزی، 3 شکست و 14 امتیاز به مقام سومی بسنده کرد.

میدیا لطف‌الله نسبی، حمیدرضا طاهرخانی، محمدعلی روئین‌تن، واحد مالمیری، پوریا عمرانی و امین میرالماسی هم به ترتیب عنوان‌های چهارم تا نهم را به دست آوردند.

گفتنی است در سه دور ابتدایی محمدرضا اخلاق پسند به دلیل آسیب‌دیدگی از ناحیه کتف از ادامه بازی در این رقابت‌ها انصراف داد.

در مجموع امتیاز دسته برتر (با ضریب نیم) و امتیاز مرحله اول انتخابی (با ضریب یک)، نیما عالمیان با 15 امتیاز، مهران احدی با 12.5 امتیاز، عارف احمدی با 11 امتیاز، میدیا لطف‌الله نسبی با 9.5 امتیاز، حمیدرضا طاهرخانی با 7 امتیاز، پوریا عمرانی با 7 امتیاز، واحد مالمیری با 6 امتیاز و محمدعلی روئین‌تن با 5.5 امتیاز هشت راکت به دست راه یافته به مرحله دوم رقابت‌های انتخابی تیم ملی تنیس روی میز هستند.

لازم به ذکر است مرحله دوم مسابقات انتخابی تیم ملی صبح روز چهارشنبه (9 اسفند) در محل آکادمی بین‌المللی تنیس روی میز آغاز خواهد شد.

 

کد خبر 203162
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز