دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۱:۴۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: در آخرین روزهای سال 91 فیلم‌های روی پرده فروش چندان مناسبی ندارند و به گفته پخش‌کنندگان تنها «دزدان خیابان جردن» خوب می‌فروشد.

سینما

ایسنا نوشت: داریوشباباییان مدیرعامل موسسه راه عرفان درباره آمار فروش دو فیلم «دزدان خیابان جردن» و «اینجا آخر دنیاست» تا اواسط اسفندماه گفت: فروش «دزدان خیابان جردن» در تهران 360 و در شهرستان‌ها 440 میلیون تومان بوده است. «اینجا آخر دنیاست» هم در تهران 28 و در شهرستان‌ها 47 میلیون تومان فروخته است.

شهرستانی از دفتر پخش هدایت فیلم هم درباره فروش «پذیرایی ساده» و «پله آخر» بیان کرد: تا شب گذشته(13 اسفندماه) «پذیرایی ساده» در تهران 182 میلیون تومان و «پله آخر» 162 میلیون تومان فروش داشته است.

حبیب اسماعیلی مدیر عامل موسسه پخش فیلمسازان هم درباره دو فیلم «کریستال» و «من و زیبا» که پخش آنها را بر عهده دارد، اظهار کرد: «کریستال» در تهران 75 و در شهرستان‌ها 30 میلیون تومان و «من و زیبا»‌در تهران 160 و در شهرستان‌ها 70 میلیون تومان فروش داشته است.

طبق اعلام بنیاد سینمایی فارابی فیلم من مادر هستم تا 11 اسفندماه در تهران یک میلیارد و 450 میلیون تومان فروش داشته و گفته می‌شود میزان فروش شهرستان‌هایش هم حدود 600 میلیون تومان است.

کد خبر 203973

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز