همشهری آنلاین: نخستین نشست کارگاه فیلمنامه نویسی با موضوع سبک پوشش و مد لباس، در دومین جشنواره مد و لباس فجر برگزار می‌شود.

طراحی لباس

به گزارش همشهری آنلاین، مسئول دفتر آفرینشهای سینمایی حوزه هنری استان تهران با اعلام این خبر گفت: نخستین گروه از فیلمنامه نویسان علاقمند به نگارش فیلمنامه کوتاه با موضوع سبک پوشش از دومین جشنواره مد و لباس فجر دیدن خواهند کرد.

بهنام بهادری افزود: در پی فراخوان حوزه هنری استان تهران مبنی بر حمایت از ٣٠ فیلمنامه کوتاه با موضوع مد لباس، نخستین گروه از فیلمنامه نویسان روز چهارشنبه 23 اسفند از ساعت 15 تا 17 در طبقه دوم شبستان مصلای تهران، گرد هم می‌آیند.

وی اضافه کرد: دراین نشست طراحان لباس و کارشناسان عرصه سبک پوشش، به گفت و گو باهنرمندان فیلمنامه نویس می‌نشینند تا فهمی مشترک از دغدغه های موجود در این عرصه ایجاد شود.

بهادری در ادامه اظهار داشت: آشنایی فیلمنامه نویسان و فیلمسازن با توان طراحان ایرانی لباس و هم اندیشی با دست اندرکاران ساماندهی وضعیت مد لباس درباره نقاط قوت و ضعف، فرصت‌ها و تهدیدهای موجود در این عرصه از برنامه های این نشست تخصصی است.

مسئول آفرینشهای سینمایی حوزه هنری استان تهران گفت: این کارگاه با حمایت معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود و براساس فرآیند طراحی شده، تا نیمه اردیبهشت ١٣٩٢، ایده های پرورده شده به فیلمنامه تبدیل خواهد شد.

بهادری ضمن دعوت از کلیه فیلمنامه نویسان علاقمند به نگارش فیلمنامه با موضوع سبک پوشش و مد لباس برای شرکت در این نشست، اعلام کرد: علاقمندان با مراجعه به نشانی خیابان شهید احمد قصیر، کوچه ١٢، شماره 3 و یا ارسال پیشینه هنری خود به رایانامه info@artehran.ir می‌توانند در این برنامه حوزه هنری استان تهران شرکت کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر، شماره تلفن 3-88736392 پاسخگوی پرسش های احتمالی خواهد بود.

کد خبر 205072

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز