همشهری آنلاین: عضو شورای مرکزی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: برنامه برای ایجاد وحدت در اصولگرایان یه اینگونه است که ائتلاف سه‌گانه تقویت شود و کسانی که زمینه رأی‌آوری دارند و با ملاک‌های تعیین‌شده همخوانی دارند به این ائتلاف اضافه شوند و در نهایت یک کاندیدا از این مجموعه انتخاب شود.

به گزارش مهر، حجت‌الاسلام رضا آشتیانی عراقی با اشاره به تلاش جامعیتن (جامعه روحانیت مبارز و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم) برای ایجاد وحدت در جریان اصولگرایی به منظور جلوگیری از تکثر کاندیداهای این جریان در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: جلساتی میان جامعیتن در این خصوص برگزار شده و تقویت ائتلاف سه‌گانه در دستور کار آنان قرار دارد.

وی تصریح کرد: برنامه برای ایجاد وحدت به اینگونه است که ائتلاف سه گانه تقویت شود و کسانی که علاقمند هستند و زمینه رأی‌آوری دارند و با ملاک‌های تعیین شده همخوانی دارند به این ائتلاف اضافه شوند و در نهایت یک کاندیدا از این مجموعه انتخاب  شود.

عضو شورای مرکزی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، با اشاره به جلسات اعضای ائتلاف سه‌گانه با آیت‌الله مهدوی کنی و آیت‌الله یزدی، خاطرنشان کرد: در این جلسات بر افزایش تعداد اعضای ائتلاف سه‌گانه تأکید شده و کسانی که به این ائتلاف اضافه می‌شوند باید هماهنگ با آن باشند و کسی که به عنوان نامزد نهائی انتخاب شد به او کمک کرده و به نفع وی کنار بروند.

به گزارش همشهری آنلاین، ائتلاف سه‌گانه اصولگرایان متشکل از دکتر علی اکبر ولایتی، دکتر غلامعلی حداد عادل و دکتر محمدباقر قالیباف است که سه کارگروه با شأن برنامه‌ریزی را هدایت می‌کنند. غلامعلی حداد عادل مسئول کارگروه فرهنگ، علم و مسائل اجتماعی، محمدباقر قالیباف مسئول کارگروه اقتصاد و امور زیربنایی و علی اکبر ولایتی مسئول کارگروه مسائل سیاسی و بین‌المللی است که در عرصه انتخابات ریاست جمهوری سال 92 نیز فعالیت می‌کنند.

کد خبر 204966
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز