همشهری آنلاین: فروش فیلم سینمایی «رسوایی»، جدیدترین ساخته مسعود ده‌نمکی به 400 میلیون تومان رسید.

رسوایی

علی سرتیپی؛ پخش کننده‌ فیلم‌ «رسوایی» و انیمیشن «تهران 1500» در گفت‌و‌گو با خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، با اعلام این خبر بیان کرد: در حال حاضر فیلم «رسوایی» در حدود 60 سینما‌ی کشور نمایش داده می‌شود و در تهران به فروش حدود 255 میلیون تومانی دست یافته است.

او با اشاره به اینکه این آمار فروش تا شب گذشته بوده است، افزود: سینماهای شهرستان از دیروز تکمیل شده‌اند و قرار است چهار پنج سینمای دیگر هم در شهرستان‌ها پس از ایام فاطمیه اضافه شوند.

«رسوایی» جدیدترین فیلم مسعود ده‌نمکی است که در آن اکبر عبدی نقش یک روحانی را ایفا می‌کند. از دیگر بازیگران این فیلم هم می‌توان از الناز شاکردوست، محمدرضا شریفی‌نیا، کامران تفتی، اسماعیل خلج، مریم کاویانی، امیردژاکام، امیر نوری، تینا آخوندتبار، مهسا کامیابی و محبوبه بیات نام برد.

سرتیپی درباره‌ «تهران 1500» هم گفت: این انیمیشن تا کنون حدود 210 میلیون تومان در تهران و شهرستان‌ها فروش داشته است. البته تعداد سینماهای نمایش دهنده‌ «تهران 1500 » در حال حاضر 40 تاست که قرار است به 50 سینما افزایش یابد.

انیمیشن «تهران 1500» اولین فیلم بلند سینمایی بهرام عظیمی است که در جشنواره سی‌ام فجر به نمایش درآمد. این فیلم روایتی فانتزی از شهر تهران در سال 1500 است و از تصویر‌سازی چهره‌هایی مانند هدیه تهرانی، بهرام رادان‌، مهران مدیری‌، گوهر خیراندیش‌، محمدرضا شریفی‌نیا، ‌حبیب رضایی، مهتاب نصیرپور و حسام نواب صفوی بهره برده است.

کد خبر 206071
منبع: همشهری آنلاین

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز