یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۸۶ - ۱۵:۴۴
۰ نفر

گروه حوادث: فرمانده پلیس استان تهران از دستگیری اعضای یک باند سرقت خودرو خبر داد که با طعمه قراردادن3 دختر فراری، پس از ضرب و شتم راننده، خودروهای مدل بالا را سرقت می‌کردند.

در آخرین روزهای فروردین ماه، مرد جوانی که صاحب یک خودروی پژو 206 بود، به آگاهی فردیس رفت و مدعی شد توسط چند مرد ناشناس مورد حمله قرار گرفته و آنها بعد از ضرب‌ و شتم وی با سرقت خودرو و اموال با ارزشش متواری شده‌اند.

وی در تشریح ماجرا به ماموران گفت: هنگام عصر 3 دختر جوان را به صورت دربستی از نزدیکی متروی کرج به مقصد فردیس سوار خودروام کردم، در طول مسیر، دختران جوان شروع به صحبت با من کردند اما وقتی به نقطه خلوتی رسیدیم، ناگهان 4 مرد ناشناس که سوار بر خودرو پرایدی بودند مرا وادار به توقف کرده و به سویم حمله ور شدند.

مردان ناشناس بعد از ضرب‌و شتم و سرقت خودروام، به همراه دختران جوان از محل متواری شدند.

3دختر فراری طعمه بودند

با شکایت این مرد و آغاز بررسی ها درباره این باند مشخص شد 3 دختر جوان که به عنوان طعمه‌های این باند هستند به عنوان مسافر سوار خودروهای مدل بالا شده و رانندگان را به بهانه‌های مختلف به محل های خلوت می کشانند و در این هنگام ناگهان بقیه اعضای باند به راننده حمله‌ور شده و خودرو و اموال باارزش وی را سرقت می کنند.

وقتی در چهره نگاری ها راننده خودروی پژو توانست یکی از سارقان را که مرد سابقه‌داری  معروف به عادل غول بود شناسایی کند، این مرد جوان که 6 فقره سابقه داشت و آخرین بار در سال 81 به اتهام سرقت به زندان رفته بود تحت تعقیب قرار گرفته و در عملیاتی ضربتی پلیس فردیس دستگیر شد.

این مرد در بازجویی‌های اولیه به سرکردگی باند و 5 فقره سرقت خودروهای مدل بالا با این شگرد اعتراف کرد و با این ترتیب ماموران توانستند بقیه اعضای باند را که 3 دختر فراری و چند مرد بودند دستگیر کنند.

کد خبر 20785

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز