همشهری آنلاین: سفر رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به سوریه در راستای این است که اگر رئیس دولت انگیزه‌ای به حمایت از آرمان‌های مقاومت ندارد اما نمایندگان مجلس برای تقویت خط مقدم مقاومت تمام سعی و تلاش خود را انجام می‌دهد.

عوض حیدرپور عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس،  با بیان اینکه بروجردی در سفر خود به سوریه حاوی پیامی به بشار اسد نخواهد بود، توضیح داد: سفر رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس کشورمان به سوریه از پیش برنامه ریزی شده نبود و وی به نمایندگی از ملت ایران در این کشور حضور پیدا کرد.

به گزارش همشهری آنلاین نماینده مردم شهرضا، دهاقان و گلشن در مجلس شورای اسلامی که با خبرگزاری مجلس گفتگو کرده است، با بیان اینکه ملت ایران و سوریه روابط دوستانه تاریخی بایکدیگر دارند، تصریح کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی علاقمندی وافری دارند تا دولت نیز به مانند آنها برای حل بحران سوریه پا پیش بگذارد که تاکنون اینگونه نشده است.

وی با تاکید براینکه غرب برای تضعیف مقاومت در سوریه بحران‌سازی می‌کند، گفت: غرب و رژیم صهیونیستی مایل نیستند که سوریه خط مقدم جبهه مقاومت اسلامی باشد.

حیدر پور، افزود: سفر رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در راس هیات پارلمانی کشورمان در راستای این است که اگر رئیس دولت انگیزه‌ای به حمایت از آرمان‌های مقاومت ندارد اما نمایندگان مجلس برای تقویت خط مقدم مقاومت تمام سعی و تلاش خود را انجام می‌دهد.

 

کد خبر 210391
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز