همشهری آنلاین: وینگادا با بیان اینکه برای کمک به کی‌روش و تیم ایران فقط برای بازی با قطر به جمع ملی‌پوشان اضافه شده گفت: کی‌روش هنوز برای نشستن من روی نیمکت تیم ایران برای بازی با قطر صحبتی نکرده اما از هیچ کمکی به او و تیم ایران دریغ نمی‌کنم.

نلو وینگادا

نلو وینگادا، درباره حضورش در کادر فنی تیم ملی ایران اظهار کرد: 35 سال است با کارلوس کی‌روش رفیق هستم. ما سال‌های زیادی در تیم ملی پرتغال با هم کار کردیم و الان دیگر برادر هستیم. من اینجا آمدم تا به کی‌روش و تیم ملی ایران کمک کنم و البته یک برنامه شخصی هم در دوبی دارم که آن را انجام خواهم داد.

وی افزود: وقتی قرار بود من به این منطقه سفر کنم کارلوس هم تماسی با من داشت و قرار شد که برای بازی با قطر کنارشان باشم. من بعد از مسابقه تیم ملی ایران برابر قطر به لیسبون خواهم رفت تا هم کارت مربی‌گری‌ام را تمدید کنم و هم سمیناری را آنجا خواهم داشت.

وینگادا در پاسخ به اینکه یعنی تیم ملی ایران را در بازی‌های بعدی مقابل لبنان و کره جنوبی همراهی نخواهید کرد گفت: از 11 تا 14 ژوئن در لیسبون سمینار داریم و در همان مقطع هم تیم ملی ایران باید در تهران با لبنان بازی کند. من برای بازی با قطر به کمک کارلوس و تیم ملی ایران آمده‌ام و البته در آینده هم از هیچ کمکی برای رسیدن تیم ایران به جام جهانی دریغ نمی‌کنم. من در ایران کار کردم و فوتبالیست‌های ایرانی را می‌شناسم. امیدوارم تیم ایران در جام جهانی 2014 برزیل به همراه دوست و رفیقم کی‌روش حضور داشته باشد.

وینگادا درباره شناختش از تیم ملی قطر نیز خاطرنشان کرد: زمانی با قطری‌ها کار کرده‌ام و با فوتبال تیم‌های عربی کاملا آشنا هستم. امیدوارم در این زمینه بتوانم برای تیم ملی ایران مفید باشم.

نلو وینگادا

وینگادا در پاسخ به اینکه آیا در بازی با قطر او به عنوان جانشین کی‌روش نفر اول کادر فنی روی نیمکت تیم ایران خواهد بود نیز اظهار کرد: هنوز برای نشستن روی نیمکت صحبتی نکردیم. من کنار کارلوس در بیرون از میدان بازی را می‌بینیم و با هم مشورت می‌کنیم.

معمولا در فوتبال روی تیم‌ها و بازیکنان قبل از ورودشان به زمین صحبت‌های مفصل و نکات لازم گفته می‌شود و باید همین طور باشد. چون وقتی بازیکنان وارد زمین می‌شوند دیگر کار خیلی زیادی نمی‌توانید بکنید شما باید آن‌ها را از قبل آماده آن مسابقه کرده باشید.

همان طور که گفتم کی‌روش هنوز برای نشستن روی نیمکت صحبتی با من نکرده است اما اگر بخواهد حتما این کار را خواهم کرد. او برادرم است و از هیچ کمکی به او و تیم ایران دریغ نمی‌کنم. من ایران و ایرانی‌ها را دوست دارم.

منبع: فرهاد بهارفر - ایسنا

کد خبر 216756
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز