چشم‌هایت را ببند... 3، 2، 1 شیرجه بزن در استخر تابستان و تا می‌توانی شنا کن. یک روز تا تابستان مانده و هوا به شدت گرم شده است.

هفته‌نامه‌ی همشهری دوچرخه شماره‌ی703

 برگزاری جشنواره‌ی تابستانی

امسال شهرداری تهران، در بوستان ولایت، یک جشنواره‌ی تابستانی 10 روزه برگزار می‌کند. به گفته‌ی مدیر کل فرهنگی شهرداری تهران، عبدالله رمضانی، این جشنواره با مشارکت مناطق 22گانه در بوستان ولایت برگزار می‌شود.

او با اشاره به برنامه‌های متعددی که برای تابستان پیش بینی شده، از سامانه‌های نشاط نیز یاد می‌کند و می‌گوید:« سامانه‌های نشاط هم از تیر ماه در بوستان‌های شهر کار خود را آغاز می کنند.»

البته با نزدیک شدن ماه رمضان هم برنامه‌های مختلفی در سطح شهر به اجرا درمی‌آید. رمضانی دراین‌باره‌ می‌گوید:« در ماه رمضان، برنامه‌هایی مثل نشست‌های قرآنی در مساجد و تلاوت قرآن کریم و دعا و نیایش در بوستان‌های پایتخت پیش‌بینی شده و علاوه برآن ماه رمضان برنامه‌ی شب‌های رمضان نیز در بوستان‌ها بر پا می‌شود.»

مدیر کل فرهنگی شهرداری می‌گوید: «در تابستان امسال 12 جشنواره‌ی شمسه به‌طور مستمر برگزار خواهد شد که از این میان بخش آیینی شمسه که شامل قرآن، نهج البلاغه و نیایش است ، در الویت قرار دارند.»

آکادمی فوتبال در منطقه‌ی 21

توجه، توجه دوستداران فوتبال گوش به زنگ باشید که آکادمی فوتبال منطقه‌ی 21، هم‌زمان با فصل تابستان در زمین چمن مصنوعی نیلوفر راه‌اندازی می‌شود.

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه‌ی 21، بیابانی مدیر اداره‌ی ورزش منطقه با اعلام این خبر می‌گوید:« شهرداری منطقه‌ی 21 با توجه به فرا رسیدن فصل تابستان و برای غنی سازی اوقات فراغت نونهالان و نوجوانان و با در نظر گرفتن علاقه‌مندی آنان به ورزش پر طرفدار فوتبال، این آکادمی با همکاری حمید استیلی، مشاور ورزشی منطقه از تیرماه امسال به مناسبت ایام مبارک شعبانیه مجدداً راه اندازی می‌شود.»

کودکان و نوجوانان تا 12 ساله در روزهای یک‌شنبه و سه‌شنبه‌ی هر هفته می‌توانند با حضور در زمین چمن مصنوعی نیلوفر، دراین آکادمی شرکت کنند.

کد خبر 219428
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز