همشهری آنلاین: تیم دانشگاه آزاد با کسب 8 امتیاز در پنجمین دوره مسابقات لیگ تیمی در فصل 92-91 موفق به کسب مقام اول شد.

تیم دارت

به گزارش روابط عمومی فدراسیون انجمن‌های ورزشی، دور نهایی پنجمین دوره مسابقات لیگ تیمی در فصل 92-91 به میزبانی تهران و با حضور 6 تیم برتر لیگ تیمی کشور برگزار شد که تیم دانشگاه آزاد با مربیگری آقای مازیار موسوی و سرکار خانم وجیه عربی توانست با اقتدار مقام اول را کسب نماید.

در این دوره، تیم‌های" اندیشه سبز خزر" و" شایسته الف" به ترتیب با 6 و 5 امتیاز به مقام‌های دوم و سوم دست پیدا کردند، و تیم‌های "شایسته ب"، "شرکت قائم گستره فتوت (سمنان)" و "کمیته دارت استان البرز الف" به ترتیب درجایگاه‌های بعدی قرار گرفتند.

جوایز تیم‌های برتر این مسابقات، طی مراسمی که در سالن اجتماعات کانون فرهنگی ورزشی شهید مطهری برگزار شد، به این تیم‌ها اهدا گردید.

گفتنی است مسابقات تیمی فصل 92-1391 در دوگروه و با حضور 16 تیم "دانشگاه آزاد اسلامی"،"ایرانیان شایسته الف"،"کمیته دارت استان البرز الف"، "پویا"، "مخابرات فارس"، "شهرداری اراک ب"، "تهران نوین" و "انجمن دارت علی آباد کتول" در گروه یک، و تیم‌های ""شرکت قائم گستره فتوت (سمنان)"، "ایرانیان شایسته ب"، "کمیته دارت خراسان رضوی"، "اندیشه سبز خزر"، " امید "، " کمیته دارت البرز ب"، "کارگری سایپا" و "شهرداری اراک الف" در گروه دوم برگزار شد که پس از دو مرحله بازی رفت و برگشت، 6 تیم مجوز حضور در فینال را به دست آوردند.

کد خبر 220399
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز