سه‌شنبه ۷ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۹:۳۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: با برگزاری چهارمین و آخرین مرحله مسابقات فصلی رنکینگ کشوری (1392-1391) چهره هفت ورزشکار برتر زن و مرد کشور مشخص شد.

Dart

به گزارش روابط عمومی فدراسیون انجمن‌های ورزشی، 65 دارت‌انداز کشور از 15 استان در سالن کارگری شهر چمخاله از توابع استان گیلان در دو بخش خانم‌ها و آقایان به رقابت پرداختند.

"شاهین حسینی" از استان فارس که به تازگی قهرمانی لیگ برتر کشور را به دست آورده بود، توانست در کمتر از یک ماه دوبار بر سکوی قهرمانی بایستد. پس از وی "مازیار ایرجی" جوان بندر عباسی به مقام دوم رسید و "جلال مروتی" از استان تهران و "محمد رضا ناظریه" از استان سمنان به ترتیب بر سکوی سوم و چهارم این دوره از مسابقات تکیه زدند.

همچنین در بخش بانوان، "محدثه خوشکار" از استان ایلام، "خدیجه حاجی‌پور" از استان گیلان، "پروانه محتشم" و "هدیه غله‌دار"، هر دو از استان البرز به مقام‌های اول تا چهارم دست پیدا کردند.

گفتنی است در پایان چهار دوره مسابقات فصلی رنکینگ کشوری (1392-1391) در بخش آقایان، "احمد کریمی‌راد" از استان اصفهان و "شاهین حسینی" از استان فارس هر کدام با 160 امتیاز به طور مشترک به مقام قهرمانی رسیدند و آقایان "محمد امین کریم‌پور" از استان سمنان با 130 امتیاز به مقام سوم و "سلمان شهبازپور" از استان لرستان با 120 امتیاز نیز به مقام چهارم دست یافتند.

در رنکینگ بانوان نیز "محدثه خوشکار" با 130 امتیاز، "توران قادری" و "پروانه محتشم" هرکدام با 120 امتیاز توانستند مجوز حضور در اردوی تیم ملی را به دست بیاورند.

کد خبر 216348
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز