جمعه ۱۸ مرداد ۱۳۹۲ - ۰۹:۴۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: شرکت اِل جی از تازه ترین گوشی هوشمند تلفن همراه خود با عنوان «جی ۲» رونمایی کرد. جی ۲ از رویکرد جدیدی برای آسایش کاربر استفاده کرده و دکمه‌های تنظیم صدا و روشن کردن دستگاه پشت آن قرار دارند.

lg g۲

به گزارش مونیتورینگ اخبار خارجی واحد مرکزی خبر، گوشی جدید اِل جی با نمایشگر پنج ممیز دو دهم اینچی خود در ابعاد یک تبلت ساخته شده است و به همین علت آن را در زمره گوشی های تبلتی یا «فَبلت» ها قرار داده اند. ال جی در گوشی جدید خود از فناوری ثابت نگه داشتن تصویر برای دوربین استفاده کرده است.

جیمز فیشر، رئیس بخش بازاریابی شرکت اِل جی می‌گوید: «این گوشی هوشمند به دوربین سیزده مگاپیکسلی OIS، یا همان ثابت کننده تصویر مجهز است که به شما اجازه می‌دهد هنگام پیاده روی یا حرکت داخل خودرو و قطار، عکسی کاملاً شفاف بگیرید. این نخستین گوشی هوشمند است که با طراحی شیک و باریک خود از این فناوری استفاده ‌می‌کند».

در گوشی جی 2 از رویکرد جدیدی برای آسایش کاربر استفاده شده و دکمه‌های تنظیم صدا و روشن کردن دستگاه پشت آن قرار دارند. اِل جی معتقد است محل قرارگیری دکمه‌ها، دسترسی به عملگرهای دوربین را برای کاربران تسهیل کرده و احتمال افتادن گوشی از دست افراد را هنگام کار با موبایل کاهش می دهد.

جیمی کورمن، سخنگوی اِل جی می‌گوید: «واقعاً از دیدن گوشی جی 2 هیجان زده ام. نکته منحصر به فرد درباره این گوشی، تعبیه دکمه خاموش کردن دستگاه در پشت آن است». اِل جی اعلام کرد صفحه نمایش «فول اچ دی» این گوشی، بزرگترین نمونه ارائه شده در یک دستگاه دو ممیز هفت دهم اینچی به شمار می رود. عرضه گوشی جدید ال جی در بازار کره جنوبی، آمریکا و اروپا از هشت هفته دیگر آغاز خواهد شد.

کد خبر 226356
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز