همشهری آنلاین: همزمان با عملیات موفقیت آمیز ارتش سوریه در برخی مناطق قنیطره که به هلاکت شماری از تروریست‌های خارجی از جمله سعودی و قفقازی منجر شد، گردان‌های مردمی حمایت از حرم حضرت زینب(س) نیز با دفع حملات گروه‌های مسلح مانع نزدیک شدن آنها به این مکان مقدس شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سانا، منابع سوری از تحکیم سیطره نیروهای ارتش بر روستاهای اوقانیا و عین البیضه و مزارع اطراف آنها در قنیطره پس از انهدام مقرهای تروریست‌ها و مقادیری سلاح و مهمات متعلق به آنها خبر دادند.

یک منبع مسئول سوری به سانا گفت انواع موشک‌ها و 24 جعبه حاوی انواع مهمات در عملیات نیروهای ارتش در استان قنیطره منهدم شد و شمار زیادی از تروریست‌های مسلح به هلاکت رسیدند که برخی از آنها ملیت عربی و غیر عربی داشتند که از آن جمله می توان به عبدالله عبوده عطیف قفقازی الاصل، صالح الغدامسه لیبیایی، حسام الدین الجزایری، صالح المسفر تروریست سعودی و عدی عبود تروریست عراقی اشاره کرد.

حمله گروه‌های مسلح به زینبیه

رسانه‌های عربی از درگیری‌های شدید میان گروه‌های مسلح و حامیان حرم مطهر حضرت زینب(س) در منطقه سیده زینب(س) در جنوب دمشق خبر دادند.

گروه‌های مردمی حامی حرم مطهر حضرت زینب(س) که شیعیانی از لبنان و عراق هم در این گروه‌های مردمی هستند، تا کنون بارها حملات گروه‌های تروریستی مسلح به این مکان مقدس را ناکام گذاشته‌اند.

درگیری‌های شدید در جنوب دمشق به ویژه در زینبیه پس از حمله گروه‌های مسلح رخ داده است. گروه‌های مسلح در حمله خود به زینبیه از خمپاره و تیربار استفاده کرده‌اند.

کد خبر 234637
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز